R1 -04 stulen i Helsingborg

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Så, då var det dags åter igen

min hoj blev inatt stulen ur mitt garage.
hojen är en Blå R1 -04 med reg.nr UUX 328
den stod där 20-20,30 igår kväll & var borta 6,10 i morse
låst med abus stora kedja & lås i bakhjul

Kännetecken
---------------------
inga speglar, miniblinkers fram & bak
valtermoto skylthållare
mindre bula i tanken på vänster sida
alla vita dekaler borttagna (utom på tank)
kraschpuckar på framgaffel

Annat som blev stulet
---------------------
Båda depåstöden (Bak Yamaha orginal) (fram ?)
verktyg (ska kolla vad som saknas/är kvar)

Alla tips om vem som tagit den eller vart den finns är tacksamt mottagna
ring dag som natt 0707-817993

// Henke

Bifogat

• 20081122214.jpg
    20081122214.jpg
    191.3 KB · Visningar: 265
  • 20081122213.jpg
    20081122213.jpg
    152.6 KB · Visningar: 291
Last edited:
Pissigt... Kollar givetvis ifall man ser något eller hör något här i krokarna. Lär juh inte se någon åka på den iofs. Men med såna idioter som snor andras prylar kan man juh aldrig vet :mad:

///Micke

Jävla skit, hatar folk som inte kan skilja på ditt och mitt :4skrika . Är dags att det här fina landet inför spöstraff :whip igen med efterföljande skamstock på stora torget.
Hoppas du hittar den.

//RND

I vilket område bor du då? Tänker på om min är på tur.. Tecknade faktiskt en garageförsäkring igår efter att först ha haft den oförsäkrad sen första oktober. Känns som jag gjorde rätt.

Ska hålla ögonen öppna. Kolla blocket löpande med.

Fasiken vad surt Henke :(
Ska hålla ögonen öppna på mitt håll.

Varför är det så svårt att skilja på mitt och ditt :mad: :mad:

Tråkigt, man får verkligen lust att skada dom som gör sånt här...

Men eftersom de brutit sig in i ditt garage kan det ju vara någon lokal förmåga som sett hojen tidigare.

Fan vad surt :mad:

Du får nog sova i garaget i fortsättningen, helst med en sån här:

GatlingF.JPG

Vfan! Verkar som att det inte finns ngt stopp på alla dessa jävla stölder.
Som jag har skrivit tididigare blir till att installera en dylik i garaget..

Ingen jävel rör min hoj ostraffat!
tesla-coil-sparks5.jpg

Håller koll på om man ser ngt, tyvärr så brukar det ju sällan sluta lykligt--:pannkyss

Låter ju nästan som nåt beställningsjobb.
Eller målmedvetna då de tar mer än bara hojen,tydligen var depåstöden osv av intresse oxå.

Lider med dig :(

Men fan vad stölder det är i både halland och i västra skåne. Får hoppas dem inte drar sig över till den östra sidan.

tror nog att det e nån i närheten som sitter på den , eftersom dom antagligen har vetat precis vilket garage å att dom inte bara tog hojjen utan även depåstödena,dom värkar ha vetat vad de va för lås eftersom dom har fått me sig hojen(rätt verktyg med sig). spring runt å kolla i alla jävla källare du hittar i närheten,ev håll ett öga öppet när folk öppnar sina garage i närheten

Men eftersom de brutit sig in i ditt garage kan det ju vara någon lokal förmåga som sett hojen tidigare.

så tror jag också det gått till

Jag ska hålla ögonen öppna, ska prata med lillebror som är snut i stan

jag har redan sms'at 2 poliser som jag känner, varav en hänger här på SH
den ena hjälpe mig att hitta min R6:a som blev stulen för något år sedan

så dom håller nog extra koll

tror nog att det e nån i närheten som sitter på den , eftersom dom antagligen har vetat precis vilket garage å att dom inte bara tog hojjen utan även depåstödena,dom värkar ha vetat vad de va för lås eftersom dom har fått me sig hojen(rätt verktyg med sig). spring runt å kolla i alla jävla källare du hittar i närheten,ev håll ett öga öppet när folk öppnar sina garage i närheten

jag tror också det är någon i närheten som känner till det,
kättingen i bakhjulet är inte lämnat på plats, så dom har nog inte fått upp det utan lyft bort hela hojen med lås o allt

men det är säkert flera personer inblandade då depåstöd, hoj, verktyg, delar mm e borta.

Last edited:
Back