R1 -04 porr!

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Malmberget
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
:cool: Högupplösta actionbilder med Yammas gp-förare :LÄNK!
Nya R1:an är COOOL :squid
 
Last edited:
Ahhhh!

Vilken maskin!

Schysst kvalite på bilderna också :tummenupp
 
tack för dom, fick jag se min nya hjälm äntligen.... fy fan va läcker den är...

för er som inte fattar nått. kolla in checahjälmen på bilderna.... mmmmmmm

//jaG
 
Strider skrev:
Exup ventilen:

Vill du veta hur den funkar? Och vilket existensberättigande den har i hoj universum.



Nej jag visste inte vad det var så jag använde sköfunktionen :tummenupp



Fick reda på det direkt, istället för att fråga och få ett svar: "använd sökfunktionen" ;)
 
Klart finast hoj nånsin konstruerad från fabrik :)

750RR
 
Blue skrev:
Är du lite krasslig Mavve, för jag såg inga Kawwor någonstans?

Jag tycker att R1 -04 är sjukligt snygg. Det är stor vill ha faktor på den :)
Jag e fullt frisk.

750RR
 
maverick_750rr skrev:
Jag tycker att R1 -04 är sjukligt snygg. Det är stor vill ha faktor på den :)
Jag e fullt frisk.

750RR

Den här vill jag ha! :rock
 

Bifogat

  • vertemati 02.jpg
    vertemati 02.jpg
    48.4 KB · Visningar: 439
Fejkar de McCoy-uppställen? På Barros-bilderna så ses däckmönstret bak tydligt men framhjulet är "suddigt". Bakbromsar han fram uppstället istället för att gasa?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top