R1-04 på blocket 110k

COBRAN

Jag har oxå fått kontakt men inte ringt ännu....
Vad var det för typ av kontrakt? Skulle man lägga handpenning eller var det betalning vid leverans? :confused:

Skicka mig gärna ett pm om all info du fick, så kan jag
jämföra med den info som jag får när jag ringer till honom! :tummenupp

COBRAN skrev:
Men han kunde ta hem nya mot beställning (kontrakt) Men det var nåt mygel med det hela för dom får tydligen inte säljas än,jag frågade lite om garantier och då sa han att för att skydda honom (efter som han tog in dom för tidigt) så har han pratat ihop det med ett antal firmor som gör garantijobb utan att röja säljaren!
Öhh... Låter mer än lovligt underligt, det där. Går du på det så går du på allt.

priset på 04an i ´sverige hittade jag på nätet 123 900:-

tänk bara på att föräkringen kostar nog lika mycket per år!!!! FAAN OXÅ VILL HAAAAAA :huvet

R1-street-

Var hittade du den för det priset? :confused:

Handlaren här hemma ska ta 137900kr.

COBRAN skrev:
Hej jag har snackat med killen och han har både fått he dom och sålt dom!
Men han kunde ta hem nya mot beställning (kontrakt) Men det var nåt mygel med det hela för dom får tydligen inte säljas än,jag frågade lite om garantier och då sa han att för att skydda honom (efter som han tog in dom för tidigt) så har han pratat ihop det med ett antal firmor som gör garantijobb utan att röja säljaren! Jag kunde få 2st för 95`000:- st Men jag vet inte måste man momsa grejorna eller vad fan är det som gäller med det här egentligen blir man blåst om man tjackar en eller??
Nån som förstår hur det hela går till får gärna dela med sig lite!!! :confused:
Mvh Nicke

Tjena!

Jag har också fått svar från killen. Det visar sig att han plockar hem dem från Japan och regga dem får man göra själv. Japan är inget EU land vilket gör att man antagligen måste tulla dem för att kunna regga dem. Vad jag har hört så är det inte helt lätt att göra det med hojar från Japan. Det kan även vara så att du kommer att få betala moms på hojarna för det gissar jag att killen inte gjort. Att få garanti på grejorna måste ni vara så inteligenta att ni förstår att det kan man fetglömma.
Ett bra race ämne kan det ju vara dock!

MVH
Hellracer

COBRAN skrev:
Hej jag har snackat med killen och han har både fått he dom och sålt dom!
Men han kunde ta hem nya mot beställning (kontrakt) Men det var nåt mygel med det hela för dom får tydligen inte säljas än,jag frågade lite om garantier och då sa han att för att skydda honom (efter som han tog in dom för tidigt) så har han pratat ihop det med ett antal firmor som gör garantijobb utan att röja säljaren! Jag kunde få 2st för 95`000:- st Men jag vet inte måste man momsa grejorna eller vad fan är det som gäller med det här egentligen blir man blåst om man tjackar en eller??
Nån som förstår hur det hela går till får gärna dela med sig lite!!! :confused:
Mvh Nicke
Verkar vara mygel.. han säger att han "fått hem dem och sålt dem".. jo men tjena.. när skulle sverige vara först på att få in 04 R1orna... låter mygel o muppigt lång väg

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park