r1 04, 05 skillnader

mriders

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2004
Hoj
HVA 525 SMR
Ja, ni förstår på rubriken vad jag är ute efter. Vill alltså veta skillnaderna mellan dessa hojar. Det var väl i och med 04an som effekten tog ett lite större steg än vanligt uppåt? Skiljer nåt annat annars? Funderar på om det är värt att lägga några papp extra på en årsmodell senare. Går i tankar på att köpa en 04/05. Dom är jue grYYMt snygga med avgasstystemet draget under sadeln :)

mriders skrev:
Ja, ni förstår på rubriken vad jag är ute efter. Vill alltså veta skillnaderna mellan dessa hojar. Det var väl i och med 04an som effekten tog ett lite större steg än vanligt uppåt? Skiljer nåt annat annars? Funderar på om det är värt att lägga några papp extra på en årsmodell senare. Går i tankar på att köpa en 04/05. Dom är jue grYYMt snygga med avgasstystemet draget under sadeln :)

Mig veteligen så är det inga uppdateringar på 05:an, utan bara annan färgsättning. :confused:

Ngn rätta mig om jag har fel.

mriders skrev:

Hitta det här:

2004

2005

Edit: diffar 5 mm fjädringsväg bak? :va enbart...?

:D

Last edited:
Honda, Kawa och Yamaha har bara nya färger i år på sina 1000. Suzuki har ny modell och det är ingen högoddsare att de tre första har uppdateringar nästa år men inte Suzuki. Så här har det varit rätt länge nu.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park