GSXR1100R
The older i get the faster i was
Fulmeck råkkar, Strider är fulmeckarnas faderkaZmur skrev:Strider: Var det din 04 R1a som stod på Knudan i tisdags? Blev lite fundersam över hur någon kan göra så mot en stackars 04a![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fulmeck råkkar, Strider är fulmeckarnas faderkaZmur skrev:Strider: Var det din 04 R1a som stod på Knudan i tisdags? Blev lite fundersam över hur någon kan göra så mot en stackars 04a![]()
Masonit skrev:Jag har snackat med en kille som hade den gamla R1:an, typp 99. Han har nu köpt R1 04 å säger att det är STOR skillnad. Han säger att om man ligger i 200 km/h på 3:an så går den upp på slangen bara genom gas!![]()
Om det stämmer eller inte låter jag vara osagt.
\Masonit
FinskaNinjan skrev:De e ganska lika, men kawan har mer vrid och något brutalare! Borde ha en Zx-10r nästa vecka...=)
Rettan blev ju inlöst pga av avåkning och krock me en stor sten på bana...Men den va hel grym den med!
M:et skrev:Hehe, jag kan tänka mig att 10:an ruskar som besatt![]()
Även fast jag endast provsuttit kawan så är jag fullkomligt kär i den, tycker den ser så fullkomligt brutal ut!!!
Och med tanke på hur mycket jag gick och dregglade över din hoj på Lelleträffen så är det inte helt otroligt att det blir en sån till nästa säsong (om jag inte tvingas byta tidigare...)
FinskaNinjan skrev:Jihuuu!! Skall efä min zx10:a nuuu!!!![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |