R1 04 - Öhlinsdelar?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag väntar på leverans av en bakre Öhlins-stötdämpare och det verkar som att Öhlins har problem att leverera alls. Någon här som råkar ha en 04 R1 dämpare som man kan få utnyttja? Ni kan få min sproitlans nya 10 lappars dämpare som kommer senare nån gång.

Har redan väntat över en månad nu o det är fortfarande samma besked...

Är det stötdämparexperten? De var bra att ha och göra med när Oscar behövde grejor. Men finns det inte delar tillverkade så är det ju bull.

/Joakim

Finns ingenting hos Öhlins säger han. Tror på det. Han ville t.o.m. bygga ihop en egen om det kom till det. Bara tråkigt det här.

Hur vet du att det är bull då? Vet du att det finns på Öhlins?

Har också hört att vissa delar som tex styrdämpare är slut hos Öhlins och att dom inte var färdigtillverkade eller inte kundes leveraras föränn 5 juni om jag hörde rätt.

oscar skrev:
Om det inte finns delar tillverkade för den dämparen så är det bull för din del!
jäffla skåningar asså.

Bull:
bull.gif

en till
Daines-Icon.jpg

Last edited:
Måste det vara just Öhlins, finns det ingen annan tillverkare av högkvalitetsdämpare för R1 -04? T ex WP eller Wilbers.

Fick hem ett gäng Öhlins styrdämpare för någon dag sedan inga problem med det, enda som var slut för tillfället var till R6 03-...

Axxexs skrev:
Har också hört att vissa delar som tex styrdämpare är slut hos Öhlins och att dom inte var färdigtillverkade eller inte kundes leveraras föränn 5 juni om jag hörde rätt.

Superbike Roger skrev:
Fick hem ett gäng Öhlins styrdämpare för någon dag sedan inga problem med det, enda som var slut för tillfället var till R6 03-...

Styrdämparen ska vara till en ZX6RR '05. Har vi inte fått nån till Kga så ringer vi dig! ;)

Superbike Roger skrev:
Japp, det har jag fått redan. Gick på momangen.

Nu ska iaf bakdämparen komma nästa vecka. Trist, vore ju bra att ha den till rejset på falken.

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...