R1-03 Vs Gsxr -02

nattmackan

Ohne dich
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
ktm 250sxf -07 ktm sx 144 -08 zx10r -04
TÄNKTE MEJ EN SUZUKI DENNA GÅNG HAR HÖRT ATT DEN SKA VARA VÄRRE Å BRUTALARE ÄN MIN GAMMLA RETTA NÅN SOM VET???:yoparty

Du måste skoja? R1:an snyggare än vad?

Snyggare än den hojen han jämför Rettan med. Att du tycker Gixxern är snyggare är väl ganska givet med tanke på ditt nick och din hoj så jag tycker att vi ogiltigförklarar din röst eftersom du uppenbart är partisk! :)

Jag är dock otroligt objektiv i mitt utlåtande eftersom jag åker sur-Honda vilket vi alla vet är "the thinking mans superbike" vilket vi också alla vet betyder att den går långsammast.

Rettorna är snygga men de är tjejhojar... Gsx 01-02 är väldigt snygg men tyvär tycker jag inte om 03-04 orna, 05-> ser så där ut ganska snygga men det kunda ha varit bättre.

Men Gixxern går helt klart bättre än rettorna..

Om Vi Bortser Från Hur Snygga El Fula Hojarna är.vilken Går Värst???

Haha, skulle gixxern vara snyggare än rettan:D
Kolla bara på framlyktan :zpy

Spelar roll om den går bättre än rettan, det är marginel skillnad för oss vanliga svenssons.

Tänk förhelvete på hur du skriver pågaslyngel..

Här på SH är det mycket noga att inte verka omogen,
ännu värre är det att skriva fel eller satanihelvete va hemskt
att stava fel det är typ banning, idiotförklaring och stening på ditt lokala torg.

Hahahaaahaaa sicka idioter det finns, alla vill väll ha det VÄRSTA.:D

Kan ni inte ge ett svar säg inget.:mad:

Jag röstar på R1an den e lite råare i motorgången och lådan känns
lite mer....lite mer racing enligt mig. Men gixxern är snyggare.

Jag har haft både R1 -02 och gixxer -02

Det är väl samma skit. Om du är lång ska du tydligen inte ha en Suzuki i alla fall. Konstigt nog. Jag är sjukt lång och jag tycker alla hojar är kanon att köra, men blev bestämt avrådd från att köpa Suzuki då den tydligen har löjligt dålig sittställning.
Däremot tycker jag man bör göra skillnad på en Suzuki 02 och en Yamaha 02, i det fallet tror jag Yamahan är modernare då den uppdaterades 02 medan Suzukin uppdaterades 03. Så en rättvis jämförelse är mellan Yamaha 03 och Suzuki 03 enligt mig. Och då är det fortfarande skit samma vilken du väljer, båda går bra. Men det är väl mer effekt i Suzukin så ta den. :)

Det är väl samma skit. Om du är lång ska du tydligen inte ha en Suzuki i alla fall. Konstigt nog. Jag är sjukt lång och jag tycker alla hojar är kanon att köra, men blev bestämt avrådd från att köpa Suzuki då den tydligen har löjligt dålig sittställning.
Däremot tycker jag man bör göra skillnad på en Suzuki 02 och en Yamaha 02, i det fallet tror jag Yamahan är modernare då den uppdaterades 02 medan Suzukin uppdaterades 03. Så en rättvis jämförelse är mellan Yamaha 03 och Suzuki 03 enligt mig. Och då är det fortfarande skit samma vilken du väljer, båda går bra. Men det är väl mer effekt i Suzukin så ta den. :)

Tack.....

Gixxern har utan problem mer tryck i motorn, har kört båda rätt mycket. Yamman är lite smidigare i chassiet, känns lite mindre. Har en kompis som e 1.90 och körde Gixxer 1000 -01 innan, han sa d var lugnt. Har själv haft Gixxer 1000 både 01 och 03 och 03 är storleksmässigt mer lik Rettan.

Köp vad du känner mest för, både är riktigt trevliga maskiner!

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back