R1 -03 goes najsigare

Borde den inte heta fågelskit 2lax3 ?? Lite som mattsvart å andra innefärger :tungan :arsele

Jag vet ju att den är RÖD nu när jag sett den... :pannkyss
Och som jag sa så tycker jag den blev jävligt stekig...

ty :pussa

Borde den inte heta fågelskit 2lax3 ?? Lite som mattsvart å andra innefärger :tungan :arsele

Hah, den är blank :hihi

Men, som konstnär är man alltid missförstådd, jag kommer inte att uppskattas före min bortgång :D

Last edited:
Hah, den är blank :hihi

Men, som konstnär är man alltid missförstådd, jag kommer inte att uppskattas före min bortgång :D

Blank??? WTF hur kan det komma sig? Har du inte "kört" med den ännu??
Gick pengarna för stekarAudin till dekalfilm? :)

Riktigt snyggt! Färgtemat är riktigt läckert och linjerna blev kanon. En mycket snygg hoj. :tummenupp

Hej! Vill inte bli din o-vän, men vilka linjer menar du han har förstärkt eller kommit på????? ser du något i från fronten som du skulle följa till baken? utan att det störs av en avgränsande brytning?!

Men shit, där står den jue ... måste varit stekarcamolacken som gjorde den osynlig innan :)

Hur många timmar tog det å få till det där på hojen? Dekaler tar ju sin tid :)

Jag är inte snabb heller. Men drygt 14-15 timmar har det tagit hittills, men då bör jag byta ut ett par fält som blev mögiga :(

Last edited:
Hej! Vill inte bli din o-vän, men vilka linjer menar du han har förstärkt eller kommit på????? ser du något i från fronten som du skulle följa till baken? utan att det störs av en avgränsande brytning?!

Jag menade de orangea linjerna som börjar runt mitten av sidokåpan och kommer tillbaka på kutsen. Det handlade alltså inte om camo-varianten.

fortfarande inte lika fin som min :P Fan, måste byta ut dina kåpor nu efter busskrocken, du får köpa tillbaka dom för samma pris jag köpte dom, deal? :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025