R1-00 till R-03 bak

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R1
skulle vilja bygga om min bakdel på R1:an till en 03 för dem e så snygga :kär
undrar bara om någon gjort det och om man måste byta hela bakramen eller så? helt enkelt e det svårt och dyrt eller det går relativt lätt och smidigt?

Fästningen till ramen se inte ut att vara detsamma men det går att fixa på nåt sett....
Jag kan köpa din '00 bakdel.

Bifogat

• R1-2000.gif
    R1-2000.gif
    25.8 KB · Visningar: 97
  • R1-2003.gif
    R1-2003.gif
    63.6 KB · Visningar: 96
Själv tycker jag att de enda R1 arslena som INTE är snygga är just 02,03. 00,01 är klart finast!

3222901 Själv tycker jag att de enda R1 arslena som INTE är snygga är just 02,03. 00,01 är klart finast!
Instämmer, 02,03 är hemsk.

Om du nu tvunget måste byta så börja med o köp/låna plasten o se om det går att montera på orginalramen. Gör den inte det är det bara att börja kapa.

Instämmer, 02,03 är hemsk.

Om du nu tvunget måste byta så börja med o köp/låna plasten o se om det går att montera på orginalramen. Gör den inte det är det bara att börja kapa.

precis vad jag hade tänkt letar efter nån billig kåpa se hur mkt jobb det är :tummenupp

Själv tycker jag att de enda R1 arslena som INTE är snygga är just 02,03. 00,01 är klart finast!

smaken är som baken :tungan

Last edited:
bakända

Hejsan.... jag köper gärna den om jag får.... om jag sätter in pengar till dig så kanske du kan skicka den till mig...eller vart bor du... e de i närheten av gävle så kan jag hämta den...
MVH Jerker

du kan få köpa min bakplast, det fattas lite längst bak men det får du fixa på nåt sätt, du får den för en 50:- lapp:D :D

du råkar inte ha en passagerar sitt dyna med? måste testa om den passa i oo fäste eller om man måste bygga om en masa..

Back