R1 äller gixxer1000 såm fössta håj?

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Öh fett!

Ja ska snart ta tjörkort och tängte skaffa mej en Gixxer1000 eller R1:a - pappa har låvat tjöpa en om jag klarar centralprovet i sVENska.

Mina frågor är:
- Vilken väksel kan jag gasa upp håjjarna på?
- Hur trimmar jag bäst håjjarna för att få mer påwer?
- Jag tänker jöra börnåuts! Vicka däk ryker mäst?
- Den där Mattias tjör nått som kallas "slingerbulten". Fett jag tar honom! Var ligger skjiten?
- Hur reggar man dessa håjar för lätt MC? *S* *Kjam*
- Vilken färj är snabbast?
- Turbo, va kåstar det? Jag funtar på att bygga en skjälv, för de gjårde jag på min måppe! Gick 100 ärrliga km/h

Ock jag vill bara ha SERIÖSSA svar! Alla you mother focking lejmers som tjör håj som tjärringar, fack off! Jag vet vad jag vill, å ni kann inte hindra mig! Inga Morral-tanckar, tacksåjävvlamykedårå!

LULEÅ IK RULES 4-EVÖR!!!!

/Psycho Killer

Ps. Jag kråssar er alla i CS för ja é me i teamet " -=Skitröv=- " och vi ä best!!!! :squid

äähh lät sukan rular rettan, innge snakk. bara att ryka upp denn på fyran ock lite koplings slir. jala måral kärringar såm säjer att de inte går!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :fakta :rock :brynad :finger :slicka

Hörrö Kvalmers, ja vett! Fett me tjärringar härr! Bättre på LunarStorm. Jag RULAR LunarStorm!

Ey len. FaTTaruente @ d e haJJabosan såm jÄll3RR!!!! fettingtripellturrbbo å 2036 hässtar på slanggen fan. LÄTT. d har min homey. benkad å Alt. fann ja tEssta å drog up schiten på julet på schuans veksel i 450 LÄTT (okdå d va metarfart - dra av 10 km/h). börrna hål på vÄssterbron oxå ascoooolt. höll Fan på å trilla jenom hålet å ner i vattnet ...väschta jasen. vettu om nån somm seljer jettmottor til booooosan?????????

Rerell: Hajjabåsan är juh VÄrsta tåringhåjjen. Min polare drar den fett med sin NSR125 TurboDisesl!!!

HATA UMEÅ HÅCKEY!!!!

ja turbo skaruha, de äre första man ska proppa dit, ett jäla drag i maskin.
Så jävla slöa orginal, mest för mormor, o du är väl bra mycke ballare än så.
Sen blir ju polarna avunsjuka med. Å kör aldrig under 200 om inte det gäller livet.

Jag skule tjakkat en Gickser 1000 å ryckt ur 3 kållvar, sen kan man regga den som en 250 på sin mormor i brunflo, ba att plugga dåm andra 3 holen med valfett, sen kjöper man en turrbo ifrån skroten, Saab har en som pasar direckt på innsuget, pasa på att måntera en inte-cooler åxå så du itne tappar äffeck.

Bygg om den til striit fajter genom att klotta ett par gånger tills alla kåpor e bårrta :rock

Jag har en kåmpiss som kenner en tjör en sån, han har 457 hastkräftor på slangen och har kört snabbare är GR :fakta

Skafa Öl-ins :öl dekaler att säta på årginalfrjedrninggnien, så går den bästre, du kommer att äga stan med dena därparre :slicka

/A.Steni

Freppa skrev:
Rerell: Hajjabåsan är juh VÄrsta tåringhåjjen. Min polare drar den fett med sin NSR125 TurboDisesl!!!

HATA UMEÅ HÅCKEY!!!!
ey schiiiit!!!! ska månntera jetten sNarrt Fan då JEEEEEVLLARR!! män du?? fan ner ja SLanggadde i 450 vettu (OK 440 VERrklig farrt) - så kåmm d fan en SKÅDA PIckupp å tjörrde åm mig PÅ innsiDDan... FAn vikken tjäRRa!!! måsste faan vart JETT??!?!!! dän va feeeet. RÅkoola navkappslarr hadde hann. ska kålla på zattsy fan len.

min bozza plokKa pÅ eN hajjJaboozaMoToJr på en minImoTo å Rägga ZOm moPed... *ler* gIkK typ zom fan typ efteR ATt hAn Klappa dIT Mä kååännfiLter jäVvla, dRog zNUten på framhjuLet läTT!!!!!!!! *ler* :fakta

Last edited:
Knark är gott :rolleyes:
Dessutom är det inte farligt om man tar allt på en gång och borstar tänderna efteråt :crash

gladh

Rerell: Ja vet! Såg på Motorschornalen och de har typ fett trimmad! Men schit i det fan!

Berggren: KÅÄNFILTER RÅCKAR FETT! Ja har ett sånnt från en suzubluki 750 RRRRRRRRR såm sitter på min Go-Ped. JÄVVLAR varegår!

FREPPA!!! E de häR din GÅ-PED??? JETT RUUUUUULARR!!! fett me kåänn oxå.

Bifogat

• 1038.jpg
    1038.jpg
    8 KB · Visningar: 460
Mjäk,häk,häk! Jällar vadd fjårtisar ni är då!! min pappas kompis åke har en pårsche turbo med lustafas å jackade kålor den går mäktigt jättefott ju!! snabbar än era fula mopopeder å skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps: jag har sett Britney naken 43 gånger!!!!!!!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra