R1-ägare är dom enda som kan köra!

Poacher skrev:
Ok, vad var vitsen med denna tråd då?
Att släppa lustarna löst utan att avslöja sig?:)
Han skojar nog får vi hoppas, annars är det allvarliga saker att snacka om att sänka sig 9.5 sekunder, har man kört i gatgrupp så är tiderna säkert tagna med gökur från läktaren och då vet ju alla att sådana tider inte räknas.

Swedie skrev:
woho! :lol nu får jag chans o säga vad jag kört på gelleråsen. Jag har kört runt den där banan på 1.10.7.. vilket jag kommer sänka nästa år ner till 9e tider iaf nästa år. Så för mig tar det 6 varv så har jag varvat dig. Så jag står över rejs då det vore tråkigt o behöva släppa av för att vänta på dig.

Äh, nu gav du ju mig ett löjligt bra tillfälle att säga vad jag kört på åsen. Dina 1.10,7 är bara ko-piss Swedie. 1.10,4 - då kan man börja snacka! :7peta

R1POWER skrev:
Men den tiden var i mitten av sommaren så jag gör nog mycket bättre tid till våren. 1.19.5 låter kanske inte så snabbt men kom med ut på banan så ska du nog se att det går ganska snabbt, ser fram emot ett race nån gång :yoparty Jag ska köpa nya sulor med Metzelrs till våren så jag får bättre fäste också. Jag spann ju för fan bara med orginaldäcken.
Jag använder dubbdäck om det är för halt. Nöter inte bort så mycket
gummi på däcken då.

Don Quixote skrev:
Äh, nu gav du ju mig ett löjligt bra tillfälle att säga vad jag kört på åsen. Dina 1.10,7 är bara ko-piss Swedie. 1.10,4 - då kan man börja snacka! :7peta
R6:an är altså snabbare :mattias

GSXR1100R skrev:
R6:an är altså snabbare :mattias

Myyycket! Tydligen, efter att ha provat båda, 1,5 sekund snabbare på Knudan. Men då är det ju iofs en superkrymfet VM-R6a!

Herredumilde, om R1power är äkta vara har han alla förutsättningar att bli hovnarr här. Vilken underbar kille. :lol

Jag tycker att den "gasglada" personen borde skaffa sig en kreativare hobby :rolleyes:

Don Quixote skrev:
Myyycket! Tydligen, efter att ha provat båda, 1,5 sekund snabbare på Knudan. Men då är det ju iofs en superkrymfet VM-R6a!
Föraren saknar altså helt betydelse, isf vill jag oxå ha en VM-R6a :yoparty

jag kan bara hålla med :)

R1POWER skrev:
hehe mina metzelrs har asbra fäste

Skenförsäkrar du den också går den ännu fortare. Folk på Lunar gissar runt 400, verkar rimligt. Tänk så mycket man kapa per varv då.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!