R.o.Råå

Titta vad jag hittade i garaget igår....

IMG_2075.jpg

En gRååda.....

Jag gjorde en rolig grej på hans dator för ett tag sen när den lämnades obevakad. Jag skapade ett makro som stängde av datorn, och så satte jag Internet Explorer-ikonen på makrot. Sen bytte jag ut hans internet-ikon mot mitt lilla påhitt :hihi
Ni skulle sett hans min när datorn stängde av sig när han skulle surfa SH.
Tyvärr så brast jag ju ut i gapskratt så jag avslöjade ju mig ganska fort. Måste komma ihåg att öva på pokerfejset :gnissla

/Tingeling, fortfarande på M´s inloggning

Min infantila hjärna trodde ju att såna män sorterats ut i evolutionsprocessen för många hundra år sedan:va Har aldrig trott på evolutionshopp men han har fått mig att anamma denna teori, dock trodde jag hoppen ej var retarderande utan utvecklande:rolleyes:

View attachment 285692

En gRååda.....

Tur att du hade kamphundshandskarna på dig, Har hört att hugger ett sånt odjur så låser sig käkarna.

Last edited:
En gRååda.....

Varför så tjocka handskar :va

Min infantila hjärna :rolleyes:

Lömska, ondsinta o baksluga är de, de däringa :tuttar
De kan gå precis hur långt som hellst o skyr inga medel eller metoder för att hålla mannen sin från det skadliga Internet, eller är det kanske bara SH?!....

...men väldigt innovativt Tingeling... :D
:krama

Last edited:
Jag vet att RÅÅbz bor utanför cirkeln men borde få vara med ändå.

Min infantila hjärna trodde ju att såna män sorterats ut i evolutionsprocessen för många hundra år sedan:va Har aldrig trott på evolutionshopp men han har fått mig att anamma denna teori, dock trodde jag hoppen ej var retarderande utan utvecklande:rolleyes:
Bah, jag avslöjade det där utan hennes hånskratt. Ikonen såg lite skum ut. :gnissla
Jag får visst vara lite försiktig, man ska inte låta hennes väna yttre lura en.
Hon säger t.o.m. att hon är lugn och timid... :kär

Jag vet att RÅÅbz bor utanför cirkeln men borde få vara med ändå.
Har du klurat länge på den där? :D

Last edited:
Hur många är det som verkligen bor på Råå? Dvs söder om miatorp, men norr om Rydebäck?

(Väster om pålstorp, öster om Öresund också)

En aningen subjektiv definition på Råå, men det är så jag ser det :D

Hur många är det som verkligen bor på Råå? Dvs söder om miatorp, men norr om Rydebäck?

(Väster om pålstorp, öster om Öresund också)

En aningen subjektiv definition på Råå, men det är så jag ser det :D

Av medlemmarna i R.o.Råå är det ingen som bor i det området du beskriver.

Man blir inte Rååbo bara för att man flyttar dit, det tar ett par generationer.

Jag gjorde tvärtom, flyttade från smugglarnästet till en bonnaby.

man brukar annars säga att all inavel på Råå inverkade menligt på *öhh* intelligensen men det vägrar jag tro på
a080.gif
p055.gif
b025.gif

Man blir inte Rååbo bara för att man flyttar dit, det tar ett par generationer.

Jag gjorde tvärtom, flyttade från smugglarnästet till en bonnaby.

man brukar annars säga att all inavel på Råå inverkade menligt på *öhh* intelligensen men det vägrar jag tro på
a080.gif
p055.gif
b025.gif

Jo, det förstås, men man kan ändå vara bosatt på Råå, om än som "utböling".:tungan

Varför så tjocka handskar :va

Eftersom jag inte tror på att gråådår blir till prinsar när man kysser dom så valde jag att hålla i kameran istället (dé va dotera som fick fånga den lille rackaren, obotligt romantisk som hon é....:brinnerup)

Back