R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

Shai Hulud

Kalabalik
Gick med
25 Jun 2009
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha XT660R
Riktigt kul körning idag i moneys grupp, när vi väl kom ut från helsingborg det vill säga :gnissla
Skinnstället gjorde sig kännbart i morse, kallt som fan, Men sen blev det Game on när vi började få upp tempot. :tummenupp
Goretex är för gynekologhojarna :fakta

Nu blirre öl! :fyllisar
 

MissMoonia

Member of The Pink Ladies
Gick med
14 Apr 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Kawasaki ER6f, grön - Till Salu!
Tackar för en superrolig dag på härliga vägar! Härligt väder och lagom tempo i den mellangrupp jag/vi hamnade i! :tummenupp
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
jag hoppas den här turen är värd det.....alldeles för tidigt för mig..... USCH O TVI VALE!!!

Var det värt det tycker du?


vem e så knäpp att han tvättar hojen klockan 6,30 på morgonen innan vårturen ska dra igång:va:va

Vill man vara fin får man lida pin?
(Nej det var inte jag)


Det va faktist lite skoj när vi fick göra ett helvarv i första rondellen, Och då hade vi inte ens lämnat väla. :D

Kul att du lyckades behålla kortet hela varvet också :p
(Det var väl du som lyckades bli av med kortet lagom till SVT förra året?)


Jag tackar och bockar också! :tummenupp

Jag skrattade lite när hela "min" grupp tog en piruett i första rondellen :tungan Finfin start. Men sen hittade vi ju.....nästan.. :D

Vi var ju tvungna att värma upp däcken jue. :)


Det gjorde jag med, fast inte av någon särskild anledning utan helt enkelt för att jag försov mig:huvet

Då blev det inga motorsågsdoftande hojar på rundan...


Tack alla för en riktigt trevlig dag! Jag har precis tinat upp efter 1 timmas bad. :tummenupp

TACK Leica för världens bästa backmarker, hade verkligen blivit en riktig vilsetur annars. :rofl :rofl :rofl

Tack Money och Leica för ert roddande. :tummenupp :)
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Nu är jag hemma från akuten efter mååånga timmars väntande på doktorn, har mer träsmak i röven än vad man får efter 100timmar med en motard. Inga frakturer iallfall men lite muskler som har fått en del stryk (lite synd att man är av den typen som bara är uppbyggt av mukkler så man har så många att skada:yoparty)... Så en veckas sjuktskrivning sen är man nog människa igen ;)

Ett JÄTTETACK till Pelle och Sebbe för körningen, även om jag inte kom hem så kom jag enbit på vägen :tummenupp

Tack till aidem och Fajfor för den lilla rundan jag var med på :tummenupp


Bara sajklan som klantade sig,,(någon som blir förvånad)....:tummenupp.
Hoppas allt är okey med dig Sajklan.

hahhaa jag som klantade mig? vem var det som ledde oss in på en väg som går över till en grusvägen direkt efter krönet hahha jajaj shit happens :tummenupp

Och sajklan, hoppas allt är helt på dig!!

jo han lever :tummenupp hoppas det löste sig med hemkörningen för din del :D
 
Last edited:

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Först vill vi tacka vbk och övriga som varit med och fixat med allt kring denna runda! :tummenupp

Härliga vägar,god mat och trevliga människor!

Sen vill vi också passa på att tacka Wonderwizard för lika perfekt guidning i år som förra årets svt! :tummenupp

Tack även alla ni andra i vår grupp för en trevlig dag! (Ni var många Roh:are i vår grupp och vi lär ses på TT snart då jag och flickvännen flyttar upp i närheten av hbg snart :) )

//Christofer & Emma
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Kul att du lyckades behålla kortet hela varvet också :p
(Det var väl du som lyckades bli av med kortet lagom till SVT förra året?)

Stämmer bra det.
Va ju nästan så man missade detta året också pga crachad hoj, tur man har kompisar som är översnälla och lånar ut sina leksaker.
 

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Skåne
Hoj
Kawa ZX9R
Vilka var Kävlingeborna med strupmickarna jag språkades med i morse?

Jag bytte grupp så jag tappade kontakten med er resten av dagen.

Däremot hittade jag familjen MC :)
Farsan med dottern bak och sönerna med respektive (eller något ditåt) :tummenupp

Nja nästan rätt :)
Jag e fassan med dottern bak,den andra killen e min bror med sin sambo . Va fan ser jag så gammal ut att jag skulle va far till en pojkvasker på 32 bast :gnissla :D ,,nej vänta förresten,jag vill inte höra svaret på den frågan :brinnerup

Tack för en trevlig tripp o språkstund
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu är jag hemma från akuten efter mååånga timmars väntande på doktorn, har mer träsmak i röven än vad man får efter 100timmar med en motard. Inga frakturer iallfall men lite muskler som har fått en del stryk (lite synd att man är av den typen som bara är uppbyggt av mukkler så man har så många att skada:yoparty)... Så en veckas sjuktskrivning sen är man nog människa igen ;)

Gott att höra det inte blev värre än så!

Du får satsa på att äta mer chips, dricka mer öl och röra på dig mindre så du landar mjukare och inte skadar musklerna. :tungan
 

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
saxtorp
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
det här måste göras om, när blir nästa????? tack aste fan vad du körde och tack sj klart till bm vet inet vad du heter men du e skyldig mig en cigg!!!! haha
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top