R.O.H och The pink ladies vårtur, Redux.

• Thread starter Thread starter VBK
  • Start date Start date
Jag funderar faktiskt på om jag ska ta en tupplur. Eller så väntar jag en liten stund. När är du tillbaka då?

Ja äter man lite hela tiden så läker det ju inte ut.

Ska ta mig ner till cyklen nu tänkte jag :) Får jag rätt på skiten cyklar jag nog och handlar sen.
Får jag inte rätt på skitet så blir det inget bakande. Hatar att gå och handla :gnissla

Ska ta mig ner till cyklen nu tänkte jag :) Får jag rätt på skiten cyklar jag nog och handlar sen.
Får jag inte rätt på skitet så blir det inget bakande. Hatar att gå och handla :gnissla

Mm speciellt om man ska handla mycket och det är en bit till affären. Fast jag är van att gå. Jag har ingen cykel. Eller så raggar man skjuts av någon snäll människa :D

Mm speciellt om man ska handla mycket och det är en bit till affären. Fast jag är van att gå. Jag har ingen cykel. Eller så raggar man skjuts av någon snäll människa :D
Jag har 400 m till närmsta affär :D

Någon enstaka gång ibland får man nog ta o äta det. Gluten finns ju tom i soja... :( Ingen kinamat *snyft*

:eek: Kinamat som gott!!

OBS!!!

VBK eller någon annan kan stryka mig som backmarker på listan nu när jag vet hur läget ligger till med de grupper som kommer köra lite mer inspirerat. Hörde att ni inte behöver någon backmarker. Kommer såklart ändå att joina er som kör inspirerat, men uran någon titel som backmarker. :D

OBS!!!

VBK eller någon annan kan stryka mig som backmarker på listan nu när jag vet hur läget ligger till med de grupper som kommer köra lite mer inspirerat. Hörde att ni inte behöver någon backmarker. Kommer såklart ändå att joina er som kör inspirerat, men uran någon titel som backmarker. :D

Behåll titeln och få lite kanelbullar av Vilse!

Finns väl inga större anledningar att bli insatt i det. Om man nu mot förmodan inte tänkt jobba som dietist eller liknande. Du är väl röntgensköterska, eller har erinrar jag fel!?

Det är rätt bra att kunna lite om det då min mage inte blir glad på mig om jag äter gluten. Ligger i kramper hela dagen då.

Och ja jag är röntgensjuksköterska, helt rätt :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT