R.O.H´s Såhärfortharjagkört lista 2012!

Äeh, jag bara hjälper till med ursäkter, jag har ju själv inte presterat några bantider i år ännu.
Jag mailade dock oddset angående förslag på bet om när du ska vurpa, samt om du nu har någon familj eller ej.. Fick tyvärr avslag, så blir att höra med betsson istället.

Äeh, jag bara hjälper till med ursäkter, jag har ju själv inte presterat några bantider i år ännu.
Jag mailade dock oddset angående förslag på bet om när du ska vurpa, samt om du nu har någon familj eller ej.. Fick tyvärr avslag, så blir att höra med betsson istället.

Med tanke på hur det har gått den här säsongen undrar jag vad som får dig att tro att jag behöver ursäkter..? :arsele

Last edited:
Du är väl snabbare på knudan? Eller ska du gnida det i ansiktet och säga att det var med 250'n? :P

Det gällde väl bara årets bästa tid. Personbästa på knudan är 1.03.50
Haha Nä för helsike. Inte 250. 250 klarade 1.17 ca och det var med drifting på både framhjul & bakhjul samtidigt. :P

Det gällde väl bara årets bästa tid. Personbästa på knudan är 1.03.50
Haha Nä för helsike. Inte 250. 250 klarade 1.17 ca och det var med drifting på både framhjul & bakhjul samtidigt. :P

Fan vad kass du är, anthony kör ju 1.15 utan problem! :7peta

Blev bara 1.06.55 idag med icke- funktionell quickshift och en horribel fjäderinställning.

Mycket 6:or och 7:or idag och nytt PB på 1.05.87 :) En riktig vändning på knutstorp för mig idag! Har inte haft superskoj tidigare iår där men det lossnade bra på sista passet :)
Pizzan för dagen är nere och nu blir det packande och öl inför Italien imorn :tummenupp

Hemma efter en eftermiddag på SRW. Om jag va sleten innan körning är det bara förnamnet till vad jag är nu, fy f*n.

Men jag sänkte i alla fall min tid till 1:10:17
Inte riktigt nöjd, men men bara och gasa vidare. :huvet

Lite tråkigt att du gick av M, men det är bara och ta nya friska tag. :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...