R.I.P. Prillan

Nämen åh, hon verkade ju alltid så glad. Jag kände henne inte på riktig och visste inte. Så hemskt. O barnen. Så fruktansvärt ledsamt.

V.I.F.

Vet inte vad jag ska säga, trotts att vi träffats kanske 2-3ggr känner jag en stor sorg.....hoppas dina små flickor är starka och får det stöd de behöver.

Tungt och mycket sorgligt att höra, beklagar förlusten! Jag stod henne inte nära men vi har både delat hojforum sedan stenåldern och deltagit på gemensamma gruppkörningar för över tio(?) år sen. Kommer minnas hennes varma positiva attityd både irl och i forumen!

Vaknar mitt i natten. Något är fel, jag har missat någonting, någonting är inte som det ska. Fipplar med mobilen och ser detta. Nej, fan!

Prillan, du kämpade tappert så länge. Följde din blogg frekvent, log åt din vardagliga sprallighet mitt i misären . Minns dig fortfarande starkt från när gamle svarten rasade på Bogesund första gången, samt gick bort för så många år sedan. Jag såg upp till dig då, du var en sådan häftig "tant". Djupt berörd, då jag på nära håll i min tillvaro ser hur cancern rycker nära och kära ur ens armar.

Du lurade döden länge, det var du som vann.

Hälsa Jocke. Ta det lugnt när det svänger

Vila i frid.

Last edited:
Sov gott fina Prillan - glad för att jag haft möjlighet att umgås med dig på de hojträffar/körningar och tillställningar som varit <3

VIF! Träffades bara några gånger. Hade ingen aning att du var sjuk. Det var ett tag sedan men kanske det gick fort? Du såg pigg och glad ut...

Fan vad trist!
Kommer ihåg när du hade en fast plats i vår bar på festerna. Det var tider det :fyllisar

V.I.F
Jobbade ihop med dig ett tag på OMX, positiv o glad

Last edited:
Här är annonsen som kom ut i söndagens DN & även tid datum & plats för begravningen

1384315_10152070545433907_3603365363371241878_n[1].jpg

Last edited:
Tack BT

Om det är många som skall dit, vad sägs om en kortege ut till Kyrkan?

Skaffade mig Prillans märke idag, snälla gör det samma :yoparty

Last edited:
Det var många år sedan vi sågs, men du gjorde ett avtryck med din närvaro. Ledsen att höra att du inte är med oss längre :(

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti