R.I.P-film

Även om den har varit uppe så är det fortfarande en bra påminnelse om att farorna finns där ute. Ta det lugnt i sommar nu.

Racercukel skrev:
Har varit uppe minst 2 gånger innan.... :corn

Jävligt onödigt inlägg! Många olyckor i filmen slutade med sörjande familj, vänner och bekanta. Det kommer, statistiskt sett, må jag verkligen ha fel, att dö folk på vägarna i sommar också, tyvärr kanske också härifrån. Och det har redan gjort, förr om åren. Varje ambulans innehåller en tragedi, jag har själv åkt med anhöriga som kämpat för sina liv.
Skänk dom som inte kommer hem en tanke istället, och se till att du, och dina vänner, överlever den här säsongen också! :krama

Började må dåligt av filmen i slutet när man fick se stenen!
Ta det lungt nu i sommar så det inte slutar som denna film för nån av oss.
R.I.P

Hellre att jag dör än får men för livet/blir handikappad om jag skulle råka för en allvarlig olycka. Så länge ingen annan dör eller skadas, givetvis.

Händer det så händer det, tror inte så många tänker på den här filmen när de är ute o gasar ändå (tyvärr)....

Coola Ola skrev:
..tror inte så många tänker på den här filmen när de är ute o gasar ändå (tyvärr)....

Tyvärr :va Det är väl skickligt att folk som är upptagna med mc-körning, inte sitter och tänker på en jävla film.

Werzion skrev:
2148375 originalversionen är gjord av Nine Inch Nails. minst lika bra :)
(finns både album och live version)

VILD GISSNING --> Jag tror Johnny Cash var aktiv en stund innan NIN träffades och började spela ihop... Men det är ju bara vad jag tror.

floodi skrev:
2148404 För det kan han väll göra en cover eller???

Ja, jo... visst. Men han är väl död nu va?
Sorry, off topic :) Ska låta den här tråden sjunka nu..

Jag hade inte sett den innan. Visst får man sej en tankeställare men tyvärr är det inget som varar någon längre tid i minnesbanken.
Slutet va extra sorgligt och tankarna går till de anhöriga.
R.I.P

Ta't lugnt där ute i sommar.

FTW skrev:
2148394 VILD GISSNING --> Jag tror Johnny Cash var aktiv en stund innan NIN träffades och började spela ihop... Men det är ju bara vad jag tror.

Cash spelade in sin version 4 månader innan han dog. tror han dog 2002.
Men det kanske är han som gjorde "one" i orginal oxå.. för han har ju spelat in den med..

Racercukel skrev:
2017457 Här ska det inte tas det lugnt det minsta, här ska det eldas på på raksträckorna åtminstone......

Aa, måtte det inte komma en kurva bara, även om det går i 60 så vet vi hur det går för dig då ... :rolleyes:

Nyheter
Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn