R.I.P. Bomber- Sveriges bästa mc-tidning!

Blir inte så förvånad. Layouten känndes amatör mässig. Sen var det för mycket "ööö bomber!!! bomber style" mm Kändes inte seriöst. Köpte lösnummer nån gång men föredrar bike.

Synd!!

Även om Bomber inte alltid höll så hög kvalitét så blev det enorm uppryckning på de sista utgåvorna. Både innehåll- och layoutmässigt. Jag tycker att det är extremt trist att den försvann.
Den enda tidning, mig veterligen, som tog avstånd från lämmeltåget av likformighet och likstelhet i landet Lagom. Jag tror att med några år till på nacken hade den blivit riktigt bra.

MVH

Henrik F

Det är ingen tidning som jag kommer att sakna i alla fall. Känns snarare skönt att slippa se den i tidningshyllorna.

Det är inget skojeri med att ett företag går i putten Limez. Det är en risk man alltid tar om man förskottsbetalar till ett företag. Tänk på det nästa gång du köper t ex ett presentkort.

Det förstår jag, helt klart, men det är fortfarande dåligt att ingenting har gjorts för att meddela mig som prenummerant om tidningens försvinnande. Hade jag inte varit aktiv här på SH så hade jag inte vetat någonting om detta. Det minsta man kan begära är väl ett brev där situationen förklaras, och kanske ett klyschigt "förlåt". Om det nu inte fanns så många prenummeranter så blir det ju inte så många brev heller...

Hade inte finska Bomber kunnat gå in och "räddat" sitt "namn", och skickat ut några nummer av den finska tidningen eller någon t-tröja eller liknande till alla missnöjda prenummeranter i Sverige?

Jag tyckte bomber var en riktigt kass tidning och är inte ett dugg förvånad att det går i graven.
Men det var ett tappert försök och helt klart kul med nått nytt, men det höll aldrig måttet.

Trist att den försvann.
Men ledsnade när det skulle krypa bleka finska brudar på alla streetfighters.

Är inte den typen som uppskattar det.

Hellre visa en brud som byggt en egen hoj som vilken hojbyggare som helst.

Trist att det gick som det gick.
Klart kul med en uppstickare, men som sagt det föll inte mig i smaken i längden.
Jag håller med! Jag köper hojtidningar av den enkla anledningen att jag vill se hojar, läsa om hojar och drägla över hojar. Vill jag titta på nakna brudar så finns det andra tidningar. Att blanda flera koncept har sällan blivit bra, och jag har nog blivit lite för gammal för att tycka att naken kvinnohud per definition gör allt bättre :rolleyes:
Men visst är det trist att en hojtidning går omkull, men som sagt, det är ju marknadsekonomin som styr.

Riktigt trist att dom gick omkull. Visst hade bomber en del att lära, men den blev bättre och bättre. Kommer framför allt sakna alla byggreportage. Finns ju inte ett enda hemmabygge i bike, motorrad m.fl.

Back