R&G skylthållare.

åzkar

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Street Triple, 2009
Hej!

Har någon monterat en R&G skylthållare till Triumph Street Triple (2009)?
Lätt/svårt?
Resultat?
Funkar orginal blinkers och skyltbelysning?

MVH
Oskar

Jag kan flika in med att jag monterade en R&G på min FZ6-N i helgen. Grymt smidigt då den är modellanpassad. Bara att hänga på typ. Iom modellanpassning så passade originalblinkers perfekt.

Jag minns inte hur skyltbelysningen ser ut på Street, men på min så är original integrerad i den gamla skärmen. Jag fick dock med en mycket liten led-belysning som var grym. Syns knappt men lyser riktigt bra. Denna satte jag i originalplasten ovanför skylten(fanns med anvisning var den skulle sitta på min modell), det finns inte plats någonstans på skylthållaren att sätta den ivf. Jag antar att det borde finnas en lika smidig lösning för din hoj om de har en modellanpassad hållare.

Tycker att kvalitén var riktigt bra och värd sina tusen spänn.

Last edited:
Har R&G skylthållare på min med, sitter som gjutet för hojen och orginalblinkers och skyltbelysning brukar följa med kiten.....
Vet du vad som är bak och framdel på en skruvmejsel borde du nog klara det :tummenupp
bara tjöpa

Last edited:
Har R&G på min FZ1a och allt var riktigt bra, det man missat tyvärr är några grader på skyltvinkeln vilket innebär att jag blir dyngsur i på ryggen så fort vägen är lite blöt.

EN STOR MISS:huvet

MartinB, har inte sett på R1, men min polare har en som heter ProTech på sin -08. Sitter riktigt bra, men något "klumpigare" då skyltbelysningen fästs i hållaren. Såg att båda modellerna finns på Bikeshop.se

Back