Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm.. sida 5 alltså? Där står "utgående värde per 2003-12-31". Vad betyder det? Hur kan det kopplas till vilken pensionsprognos man har?Runken skrev:Det skall stå på sista sidan. om du har någon pension sparad dvs.
eller näst sista...
Nä, det har du rätt i. Blir ändå bara lika irriterad varje gång jag öppnar dom. Inte blir det bättre av den här smörjan med fondplaceringar. Snacka om att tvinga folk till att bli kapitalisterChrille skrev:Vägrar att läsa dom. Så blir mitt liv enklare . Inget förändras för att jag öppnar det kuvertet

berggren_martin skrev:Är det bara jag som blir totalförvirrad av beskedet från ppm? Var bland alla siffror och luddiga rubriker ser man egentligen hur mkt pensionspengar man skrapat ihop hittills?
Chrille skrev:Vägrar att läsa dom. Så blir mitt liv enklare . Inget förändras för att jag öppnar det kuvertet
Mattiaz skrev:Samma här.... frågan är om man måste spara papperena? Eller om man kan förvisa dem till pappersinsamlingen?
Vi kanske skulle samlas på 1:a Maj och bränna dom på BantorgetMattiaz skrev:Samma här.... frågan är om man måste spara papperena? Eller om man kan förvisa dem till pappersinsamlingen?
BMW R90s skrev:Vi kanske skulle samlas på 1:a Maj och bränna dom på Bantorget![]()

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller