Rösta! Vilken bild är coolast?

Vilken bild är coolast, med eller utan curbs?

• Antal röstningar
    0
Med är coolast. Den utan kan vara gjord på vilken reklambyrå som helst i Photoshop.

Helt klart utan, curbsen ser så uppenbart avklippta ut i vänsterkant att det förstör fartkänslan i bilden.
I övrigt tycker jag du ska ha ett annat teckensnitt också, nu blir det lite väl mycket dagiskänsla.

T.ex dessa (Revolution + Tw Cen MT och Sansation + Tw Cen MT):
View attachment 377182

-edit- fler teckensnitt med racingtema här: http://www.letterheadfonts.com/fonts/styles/racing.php

Jag kan köpa det där med annat typsnitt, men de där två du föreslog är väl lite väl... tyska; lite raka och lite väl i Givakt!!!!! Eller?

Den länken med andra snitt var cool, men ska man betala massa dollar för att få dem? Eller hur funkar det?

3.jpg

Jag har inte bara tråkigt ibland, utan svårt att sova oxå...
Bara för att göra det lite svårare för dig :)

Med. Men ljusa upp kerbsen lite och ta bort/runda av främre spetsen.

Nu då? Funkar???

Bifogat

• Namnlöst.jpg
    Namnlöst.jpg
    43.3 KB · Visningar: 83
Hmmmm......

Bifogat

• Fredrik leker....jpg
    Fredrik leker....jpg
    210.3 KB · Visningar: 61
MED (ev nedtonade) curbs. Utan får man ingen referens, kan lika gärna vara världens posörhäng på en parkering.. Gillar f.ö typsnittet på "racing"i sista bilden (ovan) men målflaggsrutorna går fetbort, alldeles för plottrigt!:)

Nu då? Funkar???
skitsnygg men för att det skall bli ett statement så behöver texten under "facebook" synas bättre. Det är väl det som är meningen med hala t-shirten? Att få fram budskapet:
"Ägna er åt rejsing istället för att hänga på fejsbook och slösa bort era liv? Rejsing ger ert liv innehåll och mening!"

Eller?

Utan kewrb, eller utan "fartränder" efter däcken..

Blir för mkt kludd som tar fokus från det viktiga. Rensa bilden runt hojen, på valfri sida säger jag.

Också skeptisk till FB-dissen, men målgruppen är fler än jag så det låter jag vara en parentes ().

skitsnygg men för att det skall bli ett statement så behöver texten under "facebook" synas bättre. Det är väl det som är meningen med hala t-shirten? Att få fram budskapet:
"Ägna er åt rejsing istället för att hänga på fejsbook och slösa bort era liv? Rejsing ger ert liv innehåll och mening!"

Eller?

Ja. Eller också som Agile tycker, att ta bort dissen alldeles; den som inte fattar "Ägna er åt rejsing istället för att hänga på fejsbook och slösa bort era liv? Rejsing ger ert liv innehåll och mening!" utan dissen den skulle nog inte fattat ändå...
Hmmmmmm.....

Ja. Eller också som Agile tycker, att ta bort dissen alldeles; den som inte fattar "Ägna er åt rejsing istället för att hänga på fejsbook och slösa bort era liv? Rejsing ger ert liv innehåll och mening!" utan dissen den skulle nog inte fattat ändå...
Hmmmmmm.....

INGEN läser det finstilta på tishor på det sättet.

Jag såg faktskt inte ens vad det stod om jag ska va ärlig.

Vill man få ut mkt information måste man paketera det så att informationen visualiseras på nåt sätt som blir lättbegripligt och tydligt, och kan "tas in" på max 1 sekund (vilket är relativt lång tid i sammanhanget).

Simplicity lasts!

I övrigt awesome idé. I like :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey