Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och vad gör egentligen tomtarna? Och ännu underligare, vad fasiken gör granarna till höger???FreddaAbborre skrev:Var är pepparkakshojen?
fogerty skrev:Har ni köpt kristyren eller gjort den själva?

FreddaAbborre skrev:Du följer inte reglerna.
"Här snackas det Sporthoj"
![]()

Spinky Spendrup skrev:Och vad gör egentligen tomtarna? Och ännu underligare, vad fasiken gör granarna till höger???

fogerty skrev:Har ni köpt kristyren eller gjort den själva?
skoteridioten skrev:Vilket får mig osökt att tänka på följande historia..
Lille erik kommer på mamma och pappa med att ha sex. dagen efter frågar han, "vad var det ni gjorde igår?". mamma tänker efter lite och svarar, "vi bakade en kaka". nästa dag så går erik till mamma igen och frågar, "ni bakade en till kaka igår kväll va?". "ja" svarar mamma, "men hur visste du?". "jo, jag slickade lite glasyr från sängkanten"
skoteridioten skrev:Vilket får mig osökt att tänka på följande historia..
Lille erik kommer på mamma och pappa med att ha sex. dagen efter frågar han, "vad var det ni gjorde igår?". mamma tänker efter lite och svarar, "vi bakade en kaka". nästa dag så går erik till mamma igen och frågar, "ni bakade en till kaka igår kväll va?". "ja" svarar mamma, "men hur visste du?". "jo, jag slickade lite glasyr från sängkanten"

Spinky Spendrup skrev:Och vad gör egentligen tomtarna? Och ännu underligare, vad fasiken gör granarna till höger???

Isch, kan dom inte skaffa sig en skog eller något att hålla till i.mikael-carla skrev:Granarna gör nya julgranar ser du väl
Jaja...rösta nu era slappisar!!!
Spinky Spendrup skrev:Isch, kan dom inte skaffa sig en skog eller något att hålla till i.
Men hur fasiken röstar man då?![]()
mikael-carla skrev:Jag och Ullis80 är med på Gothia Towers årliga pepparkashus tävling.
Gå in i hotellets lobbybar och rösta på vårat hus, ängsgården heter det !
Jag har gjort pepparkakshojar två år i rad nu. I år får det bli en Aprilia.FreddaAbborre skrev:Var är pepparkakshojen?
pa tal om inget speciellt. Sen vart dom sa smutsiga sa vi skankte dom till nagra flyktingar Spinky Spendrup skrev:Och vad gör egentligen tomtarna? Och ännu underligare, vad fasiken gör granarna till höger???
mikael-carla skrev:Jag och Ullis80 är med på Gothia Towers årliga pepparkashus tävling.
Gå in i hotellets lobbybar och rösta på vårat hus, ängsgården heter det !

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |