Rösta lite, ang. s.k Minimotomedlemmar

Rätt att rensa bland medlemmarna och behålla endast "riktiga" Sporthoj.com-medlemmar?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
shit ja e så trött så ögonen ser i kors och råkade trycka på fel altenativ... :pangihuve

Jag tycker det är okej att rensa bort "ogräs ur rabatten" så att säga...

Behåll småhojarna! Och visst, sporthojsforum är det ju.
Minsta krav borde väl vara 16år! Fast det är ju bara vad jag tycker! :hihi

Annars kan man ju hårddra det om man vill bli av med det mesta möget här... kicka alla som inte var med B.c.

jag har bootat en hel person igår o idag. de som köper minimoto behöver inte registrera sig på sajten.

Svårt dehär...

Röstade NEJ de e fel, men VISST behövs en rensning om det ställer till problem...

Men hur denna sållning ska ta vid är ett kapitel för sig...

Finns de inget sätt att kolla upp hur ofta användare e inloggade? Jag menar: Om man börjar med att ta de som har liten inläggstatistik... (altså de som då kan tänkas vara inne för att läsa å lära) Men, om man sen kan se att dessa kanske inte alls e inne å läser å lär så jävla mycket som dom påstår kan man väl kicka dem!? (OBS! Inte riktat mot nån)

Har du möjlighet till detta Swedie? :va

Varför skapa ett mini moto forum om man inte vill att folk ska snacka mini moto? Lr är det bara åldern om att göra? A-kort ett krav.. tro det eller ej finns faktiskt folk som kör sporthoj ändå! snart jag åxå förhoppningsvis! fast med kort..

jiGGa skrev:
:va Nu förstår jag inte vad du menar :va

Av namnet att dömma så är det en självklarhet att ett intresse för sporthojar skall vara övervägande.Äta skita och andas sporthojar är det ultimata levnadsättet:=)

Så menade jag!! Word! :)

twinner skrev:
Av namnet att dömma så är det en självklarhet att ett intresse för sporthojar skall vara övervägande.Äta skita och andas sporthojar är det ultimata levnadsättet:=)

Så menade jag!! Word! :)
Då förstår jag vad du menade. Men hur vet man vilka som gör det. Jag är inne varje dag. Men p.g.a mina låga kunskaper gällande meckning så blir det inte många inlägg. Jag spamar inte heller för att hålla uppe mina stats. Ett bra ex är SH.com hubben. Har frågat ett fler tal gånger Zykl0n om password utan att få ens svar om att jag inte duger. Läste ett inlägg att han går efter hur många inlägg per dag man har. Det menar han står för hur aktiv man är på sidan. För mig som inte jobbar med MC, och har det som hobby betyder sidan jätte mycket. Jag kanske inte kan tillföra sidan så mycket men den har tillfört mig mycket kunskap.

Men för att hålla oss till ämnet så tycker jag det är OK att kicka de som inte sköter sig eller av annan anledning inte bör vara med

Bart skrev:
Varför skapa ett mini moto forum om man inte vill att folk ska snacka mini moto? Lr är det bara åldern om att göra? A-kort ett krav.. tro det eller ej finns faktiskt folk som kör sporthoj ändå! snart jag åxå förhoppningsvis! fast med kort..

För att han inte orkar se alla trådar som kommer in överallt med frågor om minimoto? då det är bättre att samla skiten på ett och samma ställe.

inte mc/kort inte medlem, minimoto forumet var ju till för att vi som köpte en kinamotos skulle kunna köpa reserv delar mm, men å andra sida så är det lite elakt att sälja kinamotos på forumet och sedan bli utkastad.
Ge de bara axcess till minimoto forumet och om de är inne på racingforumer och härjar, bamma

Bra Swedie! bort med minifuckon, för att få va med här bör man väl ha en hoj med minst 100HK, allt under är väl svårt att motivera som sporthoj lr? dom däringa minimotos-freaksen kan väl regga in sig på minihoj.com..........har man både riktig hoj&minimoto så är det helt ok att va kvar.

[PlastRaket] skrev:
Bra Swedie! bort med minifuckon, för att få va med här bör man väl ha en hoj med minst 100HK, allt under är väl svårt att motivera som sporthoj lr? dom däringa minimotos-freaksen kan väl regga in sig på minihoj.com..........har man både riktig hoj&minimoto så är det helt ok att va kvar.

OK! Och alla andra som har under 100hk ska inte få vara här :va
I så fall varför har vi andra rum där vi kan diskutera data,överflödiga diskussioner,filmer bilder? Är de bara för alla smarta som har mer än 100hk i sina hojar, skärp dig för fan! Jo swedie du får gärna rensa! Många har duksuterat vad en sporthoj är men det tycker jag är skitsamma huvudsaken är att antingen har man en hoj eller har sålt den men fortfarande har sitt "A" kvar. Det är som att säga de som kör touringhoj är de mest rutinerade på att "köra" hoj bara för att de kör sina landsvägslok 1500mil om året eller?
De som skriver t,ex "Hoj: inte ännu!" visst varför inte de har ju ett intresse, sen märker man rätt snart hur mogna de är om de skriver i olika trådar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien