Rösta lite, ang. s.k Minimotomedlemmar

Rätt att rensa bland medlemmarna och behålla endast "riktiga" Sporthoj.com-medlemmar?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Jag såg att ett Minimotoforum fanns på annat håll, varför inte skicka dit dem?
Menar då de som enbart har minimoto som intresse, jag kan inte se att detta intresse på nåt sätt kan sammakopplas med sporthojar, tyvärr.

Poacher skrev:
jag kan inte se att detta intresse på nåt sätt kan sammakopplas med sporthojar, tyvärr.
Om jag var 14-15 år och gillade hojar hade nog minimoto varit ett bra alternativ för att få leka Rossi på en gokartbana så nog har det lite med sporthojar att göra. Lite!

Bonnie skrev:
Du kan få stanna om du köper en extrem sporthoj som Bulldog eller Bonneville! :tummenupp

Hrmm....... Bonneville & Bulldog = Sporthoj...........NJA :va Du är ju bara en livsnjutare som kör utan att satsa livet varje gång, du måste nog bannas
:tungan

Ska väl säga nåt vettigt också.

Sweedie, Jag fattar vad du vill. Ha bort moppefuckon, eller mer fukkon utan moppe.

Lägg bara inte upp det som att det är minimotosar och effektsvaga hojar du ska ta bort. Låt det vara "det genuina hojintresset" som styr, för annars måste nog många spättor söka sig till spätta.net

Banna på mr S, för jag har blivit jävligt irriterad på att SH på sista tiden blivit mer som Zatzy (ett pysbilsdagis för de som inte vet)

Kanske skulle införa en funktion där man kunde anmäla personen i fråga som mindre lämplig för just sh.com...

Borde man inte plocka bort dom som är inaktiva istället ?

Har man inte varit online på ett halvår känns det ju som den personens intresse svalnat för sajten.

Det finns säkert ett antal personer av de som reggade sig för att köpa minimoto som tillför detta forum massa bra saker oxå - Lika mycket som det finns hojåkare här som bara ställer till med oreda och inte har något här att göra.

Bara min lilla obetydliga åsikt !

//Anders

Last edited:
Folk som bara skriver en massa blaj

Tycker det vore bättre att man plockar bort alla som bara håller på och kommenterar massa skit,avsett ålder.

Rickard 34

Webspy skrev:

Har man inte varit online på ett halvår känns det ju som den personens intresse svalnat för sajten.

Det finns säkert ett antal personer av de som reggade sig för att köpa minimoto som tillför detta forum massa bra saker oxå - Lika mycket som det finns hojåkare här som bara ställer till med oreda och inte har något här att göra.

//Anders
Problemet med att bara "plocka bort inaktiva" är att de har skrivit många inlägg även dom. Så att plocka bort deras konto gör att många relevanta inlägg försvinner i diskussionerna runtom i forumet.

rickardj skrev:
Tycker det vore bättre att man plockar bort alla som bara håller på och kommenterar massa skit,avsett ålder.

Rickard 34

Är det inte bättre och plocka bort dom som skriver skiten från början isåfall? och vilka är det som skriver obetydliga inlägg?? det jag skriver kanske är obetydligt för dig, men inte för Calle 21 i umeå... eller nått,

ta bort alla som är inaktiva + alla som inte kan uppföra sig :banana

Swedie skrev:
Problemet med att bara "plocka bort inaktiva" är att de har skrivit många inlägg även dom. Så att plocka bort deras konto gör att många relevanta inlägg försvinner i diskussionerna runtom i forumet.

aha... men kan du inte se vilka av de nyreggade som är inaktiva ??

Dom kan du ju skrota !

Webspy skrev:

//Anders

Du har rätt, men det är säkert inte de inaktiva som är problemet.

det är ju fel att banna folk bara för att dom har en minimoto, jag har en, inget ja skämms för, är faktiskt riktigt jävla kul nu när snön kommit å stora hojen får stå för sin årliga vila. visst hänger jag endel i Mini-moto delen här på SH. men skulle inte gråta blod om den försvann, helt enkelt min egen lathet som gjort att ja inte orkat regga mig på nån "minimoto" site.

det är ju MC-intresset som är det viktiga, det hela SH är uppbyggt på, samt lite ironi ibland, vilket är skoj. :tummenupp

har sökt endel bland medlemmar å sådär, har hittat MÅNGA som inte varit inloggade på väldigt LÄNGE, och inte heller skrivit några inlägg. dom är väl meningslösa?

behåll moppefolket tills de beställt sina minimoto å dylikt! sen kan du kicka dem,, gynnar dig mest :P men det är väll också så att många blir inaktiva pga att de inte kör hoj under vinterhalvåret?

MostWanted skrev:
behåll moppefolket tills de beställt sina minimoto å dylikt! sen kan du kicka dem,, gynnar dig mest :P men det är väll också så att många blir inaktiva pga att de inte kör hoj under vinterhalvåret?

det är ju då man är som mest aktiv, har man ju massa tid över man inte vet vad man ska göra av.

Man kan väl inte banna folk bara för att de har en viss typ av hoj? Däremot borde alla som inte kan uppföras varnas, bannas lämplig tid för att sedan bannas forever.
Många 125-åkare som var här för nått år sedan har köpt en riktig hoj och börjar komma med riktigt roliga/relavanta/intressanta trådar.

Jag kan fö. räkna upp massor med medlemmar som kanske inte äger hoj eller inte är speciellt intresserade av hojar men ändå är roliga och bra att ha här. Kolla bara på Chrille, Valmers eller Marcus.

Och sen finns det mängder med hojåkande fuckon som borde bannas.

Last edited:
Swedie ->

kör personligen en offroad, men har hängt med en hel del i snacket kring minimoto.

Skriver inte mycket på forumet, men lär mig väldigt mycket när man sitter och läser hela dagarna.

Känns kanske lite konstigt att banna folk som vill köpa minimoto, när dessa hojjar säljs här på sidan. Om du bannar en massa folk kommer du antagligen tappa en hel del pengar i försäljning. Detta är en sak som du kasnke själv ska tänka över...

Håller dock med om att alla frågor om lev tid etc som det har skrivits om i minimoto forumet är ganska irriterande :huvet

Banna folk som inte sköter sig, lägger dumma/onödiga inlägg etc...

Vill du ha bort mini moto från forumet helt och hållet så kan du nog inte fortsätta annonsera dem här...

Bara min lilla åsikt!

Bra jobbat annars! :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup