Rösta lite, ang. s.k Minimotomedlemmar

Rätt att rensa bland medlemmarna och behålla endast "riktiga" Sporthoj.com-medlemmar?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Alltid svårt, men men en gräns måste sättas nånstans.
Jobbigt med pm:ande snor........... :näsblod

Jag har hängt på forumet i tre år nu, varav 2 riktigt aktiva. Jag har aldrig ägt en hoj, men åker mer än gärna. Då jag har satsat på mina pengar på kameror + andra saker så har jag aldrig haft råd med hoj. Jag tycker dock att det är förbannat kul att filma och har då också lagt upp några hojfilmer.
Till våren kommer jag att skaffa mig en hoj så att jag kan åka i sommar. Ska en sån som jag bli kickad då eller? undrar bara?

MikkE skrev:
Jag har hängt på forumet i tre år nu, varav 2 riktigt aktiva. Jag har aldrig ägt en hoj, men åker mer än gärna. Då jag har satsat på mina pengar på kameror + andra saker så har jag aldrig haft råd med hoj. Jag tycker dock att det är förbannat kul att filma och har då också lagt upp några hojfilmer.
Till våren kommer jag att skaffa mig en hoj så att jag kan åka i sommar. Ska en sån som jag bli kickad då eller? undrar bara?

Nej miKKe!! du är guld värd.

Finns ju pocketbike.nu för de som vill prata minimoto.
Bättre att skicka alla dit :)

twinner skrev:
Som jag sagt hela tiden...

Kicka ALLA med minimoto:=) Närå..Men om det är som du säger så är det bara att kasta ut dom till moppnet.

Ja då kan han ju kicka alla utan hoj med då... :hihi

Nej men allvarligt. Är man här enbart av den anledningen att man vill snacka minimoto så bort med dem. Det finns bättre ställen för sådant.

Man kan väl låta folk vara kvar men kanske bli lite hänsynslösare med banningen. Visst det är säkert ett jättejobb att hålla på att banna enskilda personer men som sagt synd om de 16-17 åringar som har ett genuint mc-intresse och vill lära sig mer samt diskutera och som sköter sig bra. För mig får du gärna sätta samma funktion som finns på OT-forumet på minimoto-forumet dvs göm det från huvudsidan.

Miss_Orchidee skrev:
Så länge jag inte gills som förliten så är det Ok för min del! :)

Pssst, jag har hört att Miss Orchidee bara är 12 och hade en minimåtto som förstahojj, andrahojj ska tydligen bli trimmad en R1:a.

:)

Last edited:
kjuze skrev:
Pssst, jag har hört att Miss Orchidee bara är 12 och hade en minimåtto som förstahojj, andrahojj ska tydligen bli trimmad en R1:a.

:)
om det är sant ska det bannas nu! korta människor får inte vara på denna sajten ändå :hihi

Om dom har en båge över 125cc får dom vara kvar! men annars kan dom dra till moppenet :tummenupp

Tjabba !

Tror ni inte vi gör oss själva en björntjänst om vi bannar alla presumtiva sporthojåkare ?? En bättre plantskola än bland minimotohoj-ägare finns nog inte !!
Jag tycker iallafall att en kollektiv banning vore fel mot det stora flertalet som sköter sig och inte spammar i andra trådar.

Viglo

Tycker att det hade varit skönt att bli av med vissa "bratt" ungar. Men andra kan faktisk ha en del bra saker att komma med, som bla var vi alla kan köra. Men det finns ju andra sidor för det så KÖR BORT DOM :tummenupp

Ps. Lägg ut en länk på första sidan till annat/andra forum där dom bara snackar minimoto. Hade varit ett bra sätt att få bort dom på :)

Last edited:
Är väl ingen hit att banna allt vad minimoto heter då ju många av oss tycker att det är ett kul tidsfördriv under vintern. Men visst bör man väl ha siktet inställt på de stora hojarna så fort vädret tillåter.

Åldersgräns 16 år kanske vore nått, med möjlighet för dispans from 15 år under förutsättning att man äger en hoj.

Okej.....är vi med Supermotard fortfarande välkomna?, då det ska handla om sporthoj på SH.com. Men i övrigt tycker jag att det skall rensas rejält. Att försöka sätta en åldersgräns är inte möjligt, vem skall kolla att personen inte ljuger om åldern. Lika vad det gäller ägande av MC.

Men rensa bort skiten, det är alltid en början.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien