Rösta lite, ang. s.k Minimotomedlemmar

Rätt att rensa bland medlemmarna och behålla endast "riktiga" Sporthoj.com-medlemmar?

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Hej

Har problem med att för många registrerar sig som endast har minimoto. Detta lockar tyvärr oxä väldigt unga som jag inte vill ha på sidan. De har varken åldern inne för att äga en MC/Sporthoj som sajten handlar om. Minimoto-forumet är till för medlemmar på sidan som OXÅ har en minimoto eller köpt en minimoto genom SH's gruppköp. Det hela har spårat ur lite och har senare tiden fått rensa (läsa banna) flera icke-önskade "medlemmar".

Gör eran röst hörd genom att rösta om ni tycker att det ska göras rasrensning så att sajten förblir vad den handlar om, just sporthojar. Jag personligen vill inte se att folk registrerar sig endast i tanke om att skaffa sig en Minimoto.

Förövrigt så kommer beställningssidan upp imorgon kl12 för den nya SH-omgången som är o förbli den enda godkända gruppköpsgrejen på sidan.

Tack
Johnny

Som jag sagt hela tiden...

Kicka ALLA med minimoto:=) Närå..Men om det är som du säger så är det bara att kasta ut dom till moppnet.

Borde väl falla under samma paragraf som mopedister kan man tycka.

Sen står det väl tydligt i reglerna att man måste ha MC-kort.

Se är det ju alltid svårt att dra alla över en kam,ex en kille på 16-17 som har ett genuint MC intresse och sköter sig men kanske inte har råd att ta MC-kort.Skall han då bannas ? Jag tycker iaf att det tar emot.

Men 13-14 åriga smågrabbar som bara tycker det är fräckt att skriva konstiga saker får du gärna ta bort för mig.

Farbron.

Bort med dom! Finns flera forum där dom kan diskutera enbart minimoto med andra i deras ålder. :tummenupp

Långa farbron skrev:
Sen står det väl tydligt i reglerna att man måste ha MC-kort.
Gör det? I så fall så finns det ju en hel jävla hög med "jag ska ta kortet nästa sommar"-människor att kicka, men jag tror nog att du har fel där, inte kan väl A-kort vara ett krav? Det skulle ju innebära att vissa RR-förare inte ens har rätt att regga sig här..

Rundningsmärke skrev:
Minimoto-trådar är irriterande, men så länge de ligger i minimoto-forumet kan det kvitta för min del.

/A
Det är antalet otillhöriga medlemmar som registrerar sig för att endast delta i minimotoforumet.

sgtpepper skrev:
Gör det? I så fall så finns det ju en hel jävla hög med "jag ska ta kortet nästa sommar"-människor att kicka, men jag tror nog att du har fel där, inte kan väl A-kort vara ett krav? Det skulle ju innebära att vissa RR-förare inte ens har rätt att regga sig här..

Efter vad jag har läst (hörsägen) så skall det stå vid nyregestrering.

Så jag kan säkert ha fel.

sgtpepper skrev:

A-kort borde ju vara ett krav:=) :rolleyes:

Bort med mini-moto! Se till så det inte går överstyr så att även de som tillfälligt kör offroad försvinner. Från detta trevliga forum :gnissla

/KaliZ

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...