Rörkrökar ?

Miniwipp skrev:
2658002 Mmm, mycket godis där, har handlat en hel del från summit under min TAD karriär :tungan ,, Har nu satt fast "rören" vid toppen och börjat måtta för krökar samt turboplacering, har någon ett tips på placering när det sitter en stor jä_la vattenkylare i vägen ?? :mad:
Jag har en gixxer -95 och det är fan så trångt men det ska gå med våld, vilja och vaselin :D
Mvh Magnus
Bör nog kapa vattenkylaren vid inloppet, ca: 5 rader samt flytta oljekylaren. Funkade bra på 1100RW så det bör bli ganska lika på 750. Kolla med någon kylarservice eller fixa själv. Trångt är det i vilket fall.
Lycka till
Berglock

Ramkvist skrev:
2658403 Bör nog kapa vattenkylaren vid inloppet, ca: 5 rader samt flytta oljekylaren. Funkade bra på 1100RW så det bör bli ganska lika på 750. Kolla med någon kylarservice eller fixa själv. Trångt är det i vilket fall.
Lycka till
Berglock
Jo, har tänkt på det oxå, ska se vad som behövs ikväll, har hämtat mina rör nu så nu är det dax för lite seriöst måttande, problemen som hänger över mej nu är att jag inte har fått loss bultarna i turbon för att kunna vrida avgashuset, skall försöka värma skiten med gasolbrännaren om det går.
Mvh Magnus

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back