Rörkenteori ikväll?!

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
Är det nån av instruktörerna som har lust och möjlighet att ge Rörkenteorin vid typ 17.30 ikväll?

Tänkte göra ett försök i alla fall, :hoppa 's att nån kan!

Penguin skrev:
Japp.

Edit: tror det iaf. :3freak

Strålande, jag kommer att vara där före 17.30, så får vi se vad som händer......verkar inte bli nån risk att man kommer att frysa häcken av sig ikväll i alla fall!

Siktar på detsamma. Beror lite på hur fort det går på Lelles innan. Ska dit och få styrlagret åtdraget. Om du vill kan du ju möta upp där mellan 16.30-17.00.

Penguin skrev:
Siktar på detsamma. Beror lite på hur fort det går på Lelles innan. Ska dit och få styrlagret åtdraget. Om du vill kan du ju möta upp där mellan 16.30-17.00.

Jajemen, låter fint, kommer till Lelles senast 17.00! (Kan int komma tidigare pga av jobbhelvetet..). Skicka ett mess om nått oplanerat skulle dyka upp.

Jag o dom jag lyckas skrapa ihop kommer oxå idag om vädret håller i sig. Kan dock bli knappt att vi hinner upp till 17:30, endel har ju arbeten att sköta :dummer :hihi Nåja vi har ju åkt ett par gånger innan så det kanske inte e alltför mycket som e nytt.. eller?

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back