Du hittar det mesta av uppgifterna om boende, kostnader m.m. på webbsidan. Om det är något som saknas är det bara att säga till så försöker jag komplettera det.
Finns även beskrivet hur man bör fixa till hojen för att banägarna ska vara glada.
En helhelg på 3-4 dagar med *allt* inkluderat har väl gått på 1.200-1.500 ca för mig och då räknar jag med milkostnad på bilen, restaurangbesök, taxfree, mat, ja allt... Sedan kan det bli lite dyrare om man kraschar

Oftast är det punktering, brutna fotpinnar eller bromsreglage som inträffar. En gaswire gick av för mig vid ett tillfälle, men det hade jag upptäckt om jag kollat igenom hojen bättre innan avresan.
Vi brukar ha jäkligt trevligt!!