Rörken?

Handledaren skall ha uppsikt över din körning, behöver alltså inte köra efter dig:)
Jag och min handledare körde i olika grupper:)

Så ta med dig handledaren och kom dit

Det är både roligt och lärorikt

Taz skrev:
2328550 Det är inga problem för "gubben" att följa med ut på banan, det är faktiskt att rekommendera att han följer med ut och åker samt är med på teorigenomgångarna... men det är ok om han står bredvid också. Man har uppsikt över hela banan från Depån.

//D

Underbart! Tackar mycket för svaren! Hoppas vi ses nångång/några gånger där i sommar =)

Lotta skrev:
2327413 1715 ska teoripassen hållas......

Mjaaaeee....
Det är väl inte riktigt med sanningen i överensstämmande...

Hela arrangemanget är sagt att börja 18:00. Så har det alltid varit.

Att teoripassen eller registrering/västutlämning har börjat tidigare är helt pga att några av de snälla instruktörer och ansvariga valt att komma dit tidigare.
Detta är dock inget man ska förvänta sig att så alltid sker.

Jag tycker nog vi ska vara tacksamma att det finns så många eldsjälar runt Uppsalatraken som finner tid att komma lite tidigare och att hjälpa oss andra.

//D

nån mer från Norrort som ska till Rörken idag?

Hej hopp tänkte höra om det gick å sällskapa med nån till rörken idag, jag bor i täby siktar på att vara där senast 1730

ladbol skrev:
2340810 Hej hopp tänkte höra om det gick å sällskapa med nån till rörken idag, jag bor i täby siktar på att vara där senast 1730
Jag ska med i alla fall. Donken UV typ 16:30 ?

Jag åker också !

Donken UV 16:30 är ok för mig!

Tack till stockholmskillarna som stod bakom i kön vid västutlämmningen. De 45 minutrarna gick lite fortare när man fick skratta lite......

:hej

Lotta skrev:
2342031 Tack till stockholmskillarna som stod bakom i kön vid västutlämmningen. De 45 minutrarna gick lite fortare när man fick skratta lite......

Varsågod, häftig hoj du körde också :hihi

Tackar alla som anordnar och är med. Är kanon skoj, även om man bara fick köra en gång. :)

Tack också för sällskapet från max (ninjorna och de andra), mycket roligt att höra när ni pratar skit. :D

:mad:

När måste man vara på plats för att få en väst? Åkt dit två gånger utan att jag fått köra...

HansJ skrev:
2342584 :mad:

När måste man vara på plats för att få en väst? Åkt dit två gånger utan att jag fått köra...

kl 1700 har jag hört att det stått folk utan för bommen innan grusvägen och väntat på att bommen ska öppnas......

HansJ skrev:
2342584 :mad:

Det hela är ju tänkt att börja kl 18:00, men med tanke på hur populärt det har blivit så bör man nog precis som Lotta säger försöka komma dit en timma innan... hörde rykten om att folk hade varit där redan halv fem igår. Helstolligt... men jäkligt kul att det är såpass uppskattat. Det är ju lite det som får instruktörerna att orka hålla i och komma dit varje kväll...

Jag måste säga att det är förjäkla härligt folk som är där och åker, och det är himla kul att se när deltagarna tar av sig hjälmarna, de är rödmosiga och svetten forsar från ansiktet... men ler, de gör de alla. :tummenupp

//D

Lotta skrev:
2342031 Tack till stockholmskillarna som stod bakom i kön vid västutlämmningen. De 45 minutrarna gick lite fortare när man fick skratta lite......

Tack själv Lotta! var kanon och du körde grymt fint igår :tummenupp ses i kön nästa måndag igen:D

Lotta skrev:

Kön va seg, Lotta va go... kul runda.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma