Rörken på måndag

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Tjenix,

Jag hoppas att det är Rörken på måndag. Var det augusti ut eller en bit in i september som gällde? Jag kommer inte ihåg...

Hur som helst så flyttar jag ner till U-a på söndag så vi ses oavsett Rörken - ni kan inte gömma er!!! :cool:
Dessutom vill jag ut och åka på några av de underbara vägarna - hoppas att någon kan tänka sig att följa med! :crash

Hoppas att eran sommar har varit lika bra som min, men mer om det sedan! Vi ses! :hej

/Jens

Det är Rörken varje måndag kväll t o m septembers utgång såvitt jag vet. Jag är i princip alltid på om det gäller hojåka! Förutsatt att jag fått igång den felande cylindern... :(

Och varför har inte du varit så aktiv på SH sista tiden??? :7peta

Kul att se att du lever iaf! :tummenupp

NinjaNurse skrev:
Tjenix,

Jag hoppas att det är Rörken på måndag. Var det augusti ut eller en bit in i september som gällde? Jag kommer inte ihåg...

Hur som helst så flyttar jag ner till U-a på söndag så vi ses oavsett Rörken - ni kan inte gömma er!!! :cool:
Dessutom vill jag ut och åka på några av de underbara vägarna - hoppas att någon kan tänka sig att följa med! :crash

Hoppas att eran sommar har varit lika bra som min, men mer om det sedan! Vi ses! :hej

/Jens

Välkommen hem!!
Klart det blir rörken :rock
Hojåka på fina vägar finns det nog inte många URR som bangar!
Vi kanske ses på någon damtoalett :brynad
// Danne

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard