Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TinaTjejen skrev:Jepp, 16.45 MCD Enköping.
Avresa omedelbart därefter, i princip...
Monobike skrev:Benzzon åker du motard? isf är jag oxå på..
benzzon skrev:Jo, precis, det blir lite långharv, men en gång ska det väl iaf funka..
Jag åker till station strax före 16.00, sen kan man ju fundera på om
det kanske finns nån genare färdväg.. Småvägar är bra, bara det inte blir
för mycket omvägar och man hamnar efter, då riskerar man ju missa själva
åkat på rörken..
Vi ses![]()
varför skulle man INTE få hänga med?mali78 skrev:Får man hänga på även om man kör BMW 650 GS?! Bor i Uppsala men jobbar i V-ås. Det är ju roligare att åka flera!
TinaTjejen skrev:varför skulle man INTE få hänga med?
Jag skriver här om vi inte åker, p.g.a regn eller annat![]()
mali78 skrev:Tack grabbar och Tina för en kul resa från V-ås via Enköping och lite krokiga vägar till Rörken!
Tyvärr blev det ingen körning för mig, men teoridelen är i alla fall klar. Så nästa gång så!![]()
Ta det lugnt där ute!
benzzon skrev:Tycker också det va skoj, tokigt att jag fick sista långsamma västen.. det var
strykande åtgång på dem.. Kan iaf avslöja att det var finfin bana att köra motard på![]()
Pejo skrev:Riktig kalaskväll, fint väder, nån motard åker o sladdar, bra folk o snacka skit med. Det gick utmärkt att bara vara depåapa på rörken![]()
Synd bara att man alltid ska drabbas av det för årstiden typiska välkommen-till-västerås-regnet![]()
IvarS skrev:Ja man trodde knappt det var sant efter den fina kvällen på Rörken, sikt = 0 och hastighet 140km/h för att komma hem nån gång![]()
Pejo skrev:Hade du också "mindre ljust" visir ?![]()
TinaTjejen skrev:Ja men när var sportlover hemma egentligen? Stackarn.
Skitkul att ha er med, synd att de vart struligt med västar å grejs. Nästa gång åker vi lite tidigare, lite snabbare, lite mer helt enkelt![]()
Själv kändes det väldigt tamt att sitta å fisköra med enn härkestort crossstyre framför trynet. Jag hatar fisköra
kastar upp lite bilder från igår på "filmer&bilder"-delen
De måste ha trott att ni tillhörde den gruppen som gick teorin när vi komsporTlovEr skrev:Kanske blir någon mer chans i år, har man pronto dit, väg 55.........
TinaTjejen skrev:De måste ha trott att ni tillhörde den gruppen som gick teorin när vi kom![]()
vågade inte åka 55:an hela vägen, ty de stackars motarderna hade väl lessnat totalt innan vi kommit halvvägs då![]()
vad menas med det då?sporTlovEr skrev:Förmodar att cbr 600 föll lite på läppen, då "wanted" listan har utökats lite..
Med din körstil så tror jag inte du ångrar ett ev rad4:a Köp...
TinaTjejen skrev:vad menas med det då?
Jo, wanted listan tenderar att öka å minska efter varje Blocket.se-besök och varje hojkompis-diskussion![]()
sporTlovEr skrev:Cbr 900 är nog inte heller helt fel å sätta på listan![]()
Du får gärna testa min hoj nästa gång, men tror inte att det är vad du vill ha.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |