Rörken måndag 11/8?

Magsjuk sen Lördags, fick lämna en brollopsmiddag i förtid, har världen hårdaste ringmuskel efter taxifärden hem. :rolleyes:

Så ni får ringen för er själva...
 
Triggerhappy skrev:
Magsjuk sen Lördags, fick lämna en brollopsmiddag i förtid, har världen hårdaste ringmuskel efter taxifärden hem. :rolleyes:

Så ni får ringen för er själva...

Ähh, säg som det är istället. Du är ute i något industriområde för att träna starter till torsdagsrejset :D

Du måste vara den mest lättpåverkade människan på jorden.
Först: -Vilket slöseri på hoj och däck.
Sen: Rejs
Liten stund senare: Mr Trigger står och värmer däck inför nästa repa :eek:

Underbart :tummenupp You go girl!!!!
 
Vadå ??? :notme

Det blev ju rejs ju....REJS :crash :crash :D då kan man ju inte bara stå å titta... :fakta
Föresten värmde jag inte däck utan försökte bli av med nå jäkla klegg som satt över halva bakdäcket :mad: :mad:
Börningen hjälpte mot klegget men gav mig ingen seger den hypersnabbe Taz :bow
 
Last edited:
Re: Re: Re: Re: Re: Vägbeskrivning tack!!

Blade skrev:
Jag tar med kotten... ;)

Inte än men snart så.... ;) "problemet" är att både jag och Sambon vill åka och killen (snart tre år) är för liten för att sitta bakpå.

btw, var det du som hade sambon och killen med i kväll ?

//B
 
Triggerhappy skrev:
Vadå ??? :notme

Det blev ju rejs ju....REJS :crash :crash :D då kan man ju inte bara stå å titta... :fakta
Föresten värmde jag inte däck utan försökte bli av med nå jäkla klegg som satt över halva bakdäcket :mad: :mad:
Börningen hjälpte mot klegget men gav mig ingen seger den hypersnabbe Taz :bow

Jag menade inte första gången utan andra när du rullade fram för att starta :crash
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vägbeskrivning tack!!

Bear skrev:
Inte än men snart så.... ;) "problemet" är att både jag och Sambon vill åka och killen (snart tre år) är för liten för att sitta bakpå.

btw, var det du som hade sambon och killen med i kväll ?

//B


Det var jag det...
Var det du med den gamla Sukan som släpade i i varje böj?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vägbeskrivning tack!!

Blade skrev:
Någon som har en plats där jag kan lägga upp lite filmsnuttar?
Jag måste beskära den först bara!

Hör efter med zeal. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top