Rörken, informationsfilm

Kanonrulle! Man kanske skulle åka dit och inte bara äta korv utan åka några varv.... ?

Schysst redigering, bra marknadsföringsvideo... och bra att ge en kopia till kommunen när det blir tjafs (för det blir det ju alltid tyvärr).

//P
 
Pejo skrev:
Kanonrulle! Man kanske skulle åka dit och inte bara äta korv utan åka några varv.... ?

Schysst redigering, bra marknadsföringsvideo... och bra att ge en kopia till kommunen när det blir tjafs (för det blir det ju alltid tyvärr).

//P
Jo, tjafs blir det ju.. *suck*

Därav den hårda decibelgränsen för motarderna. Det ligger för närvarande en miljöprövning inne men den tror jag inte filmen kan påverka. :huvet
 
Goines skrev:
Ja, för det bor väl ruskigt mycket folk i närheten av Rörken?

Mitt i ingenstans. :va

Räcker med en eller ett par grinpellar för att förstöra... Vindbruset från lövträden är högre, men det är ljudkaraktären de stör sig på och därmed är det kört för vår del.

/loud pipes save lives!
 
Under 2003 fick vi mig veterligen inga klagomål. Tanten kanske tappat bort hörapparaten.. :rolleyes:
 
Ugluk skrev:
Under 2003 fick vi mig veterligen inga klagomål. Tanten kanske tappat bort hörapparaten.. :rolleyes:

Jo, det var vid ett tillfälle - efter att jag kommit tillbaka från semestern och kom ut sent en kväll. Då var det några motarder med helt nya killar som ingen hade berättat för, vad som gäller... Då hade "de" ringt Roger till hans mobil (han var på Åland) och klagat, varpå han kontaktade vem-det-nu-var som fanns på plats. Har för mig det var ett par Stockholmskillar med bl.a. en Husa med öppet FP-system (och de låter satan!). Men efter det, så drog vi ju åt hårdare med kontrollerna och fick ordning på det.

Annars får vi väl hoppas tanten tappar hörapparaten ner i vinglaset - det är tydligen så att hon sitter på altanen och pimplar vin på måndagskvällarna (enligt hennes f.d. karl).
 
TomK skrev:
<snip>
Annars får vi väl hoppas tanten tappar hörapparaten ner i vinglaset - det är tydligen så att hon sitter på altanen och pimplar vin på måndagskvällarna (enligt hennes f.d. karl).
Eller så får vi skramla till ett helrör whisky så kanske hon somnar tidigt några måndagar.. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top