Rörken imorgon?

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Vilka har tänkt åka till rörken imorgon? Är det fint väder så åker nog jag o en polare dit, blir 1:a gången jag kör på Rörken isf :rock

Vilka öppettider är det för båge-åkning på banan, krävs medlemsskap i någon lokal klubb?

MackeNo1 skrev:
Vilka har tänkt åka till rörken imorgon? Är det fint väder så åker nog jag o en polare dit, blir 1:a gången jag kör på Rörken isf :rock

Jag åker nog dit ifall inget annat kommer ivägen......... tänkte prova å se hur mycket man låter........annar så får jag väl fika mig igenom kvällen :(

Re: Re: Rörken imorgon?

Tom Byron skrev:
Jag åker nog dit ifall inget annat kommer ivägen......... tänkte prova å se hur mycket man låter........annar så får jag väl fika mig igenom kvällen :(

Samma här.... Har varit ute o kört hela dagen, drygt 20 mil på motarden i sällskap med två kompisar. En kör GSX-R 1000 och den andra åker på en GSX-R 600, är helt slut i hela kroppen just nu...
Men imorgon é man säkert sugen på att köra igen :p :fakta :rock

Kör du dit din på kärra eller? Om inte så vet jag ganska fina vägar som man kan köra så man slipper ligga o nöta på E4:an, du kan ju hänga på om du har lust :tummenupp

Re: Re: Re: Rörken imorgon?

MackeNo1 skrev:
Samma här.... Har varit ute o kört hela dagen, drygt 20 mil på motarden i sällskap med två kompisar. En kör GSX-R 1000 och den andra åker på en GSX-R 600, är helt slut i hela kroppen just nu...
Men imorgon é man säkert sugen på att köra igen :p :fakta :rock

Kör du dit din på kärra eller? Om inte så vet jag ganska fina vägar som man kan köra så man slipper ligga o nöta på E4:an, du kan ju hänga på om du har lust :tummenupp

Vi kan ta vägarna någon annan dag, jag ska fjäska till mig en kärra annars skiter jag i att åka ned.

Hoppas vi syns där.......... har varit åhämtat "sparkaresstors" -eller hu f**n det stavas typ gnistgaller ska se vilka som funkar bra........ har en med stora hål och en med små.

Hur ser vädret ut i uppsala?

Här i Gävle börjar det mulna på ordentligt?

Ahh.. max 100 db. Vilken posör med självaktning klarar det? Utför de konsekvent db-kontroller innan insläpp eller enbart stickprov?

jag tror de har en mätare som hänger över långa rakan ifall du låter förmycket plockar de av dig..............simpel as that

Jag tänkte åka ned å prova ivf.......... Doma...........med gnisgaller i två olika tätheter......se om det funkar....... annars får jag väl stå i skinnstället idepån å låtsas att jag e snabb som faan......... :D :D

Re: Re: Re: Re: Rörken imorgon?

Tom Byron skrev:
Vi kan ta vägarna någon annan dag, jag ska fjäska till mig en kärra annars skiter jag i att åka ned.

Hoppas vi syns där.......... har varit åhämtat "sparkaresstors" -eller hu f**n det stavas typ gnistgaller ska se vilka som funkar bra........ har en med stora hål och en med små.

Vi har powermeet vid Maggies strax efter 16.00 sen rullar vi ner. Vi vill ha en motard som bromsar ner farten för oss andra så vi har körkorten kvar :tummenupp

Tom Byron skrev:
Hur ser vädret ut i uppsala?

Här i Gävle börjar det mulna på ordentligt?

Soligt och fint, men lite molntäcke syns *långt* bort mot nordost. Vad de sa på väderleksrapporten så ska det kunna hålla sig borta från Uppsala under dagen och kvällen. Jag tror på fint väder eller åtminstone uppehåll.

Rigge, Macke ville åka hoj ned, jag håller på att modda morsans RENAULT express......eller vad de heter........river bort mellanväggen så man får in hojen........... (ha framhjulet som armstöd) hehe.......

Jag åker bil iaf.......

Tom Byron skrev:
Rigge, Macke ville åka hoj ned, jag håller på att modda morsans RENAULT express......eller vad de heter........river bort mellanväggen så man får in hojen........... (ha framhjulet som armstöd) hehe.......

Jag åker bil iaf.......
Ska du åka ensam?

//Anders

Skippar Rörken idag, sov 4h inatt och började jobba 05.45 imorse... Är inte så sugen på att dunka 8-9 mil till rörken , köra lite bana och sen ha lika långt hem igen just nu :(

Måste fixa en kärra! Eller om ni från Gävle ska dit och har en plats över nån måndag så kan jag kanske köra till E4:an o ni plockar upp mig där....

Blir inget idag iaf, känns i kroppen att man körde 40-50 mil på motarden i helgen. Säga vad man vill, men som touringhoj é inte 660 mycket o ha :fakta :crash :rolleyes:

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard