Rörken ikväll?

zeal skrev:
Urninja.:. plikten kallade när jag hörde srkraaaaap så fångade jag dig naturligtvis på bild vid vurpan.. jag stod ju nästan på dig när du körde av.. fast bakom däck barriären iallfall.. :skrämd


kan pm:a dig ifall du vill titta på den.

hoppas att det gick bra med dig o du inte har allt för ont i vänster sidan.. du vet att det kanske ska festas den 30:e vettu.. ;P

/z

För fasen, skicka över bilden! Och jodå, jag mår finemang. :tummenupp Lite ont när jag rör mig (typ andas och sånt) men det går nog över på nån dag. Och festen missar jag inte för alla vurpor i världen! :öl :rock :rock
 
Urninja skrev:
För fasen, skicka över bilden! Och jodå, jag mår finemang. :tummenupp Lite ont när jag rör mig (typ andas och sånt) men det går nog över på nån dag. Och festen missar jag inte för alla vurpor i världen! :öl :rock :rock

du har peee äm.. *s*

såklart! :öl :rock :crash :eek:

/z
 
Galne Dansken skrev:
Hit mä bilden här också :p


Jesperina
2´dra Assistent Cafeteria´n

det får urninja avgöra själv, o lägga upp ifall han känner för det. :word! (skulle vart 1 sekund snabbare så :tummenupp )
/z
 
kortstubina skrev:
Jag vet inte vad jag gjorde som var annorlunda mot andra måndagar men jag tackar å bockar för komplimangen!!!

Du dök upp och kämpade lika bra som ALLTID, TROTS att du anmält att du nog inte skulle orka denna måndag!

Du är vår Klippa, tack var dig har vi mätta och "vätskefyllda" rörkenåkare/tittare, och det vet vi ju vad det innebär för oss människor!? Jo, att vi har ett bättre humör och koncentrationsförmåga när vi inte lider av vätskebrist eller dålig blodsockernivå.

:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top