Rörken ikväll?

zeal skrev:
Urninja.:. plikten kallade när jag hörde srkraaaaap så fångade jag dig naturligtvis på bild vid vurpan.. jag stod ju nästan på dig när du körde av.. fast bakom däck barriären iallfall.. :skrämd

kan pm:a dig ifall du vill titta på den.

hoppas att det gick bra med dig o du inte har allt för ont i vänster sidan.. du vet att det kanske ska festas den 30:e vettu.. ;P

/z

För fasen, skicka över bilden! Och jodå, jag mår finemang. :tummenupp Lite ont när jag rör mig (typ andas och sånt) men det går nog över på nån dag. Och festen missar jag inte för alla vurpor i världen! :öl :rock :rock

Urninja skrev:
För fasen, skicka över bilden! Och jodå, jag mår finemang. :tummenupp Lite ont när jag rör mig (typ andas och sånt) men det går nog över på nån dag. Och festen missar jag inte för alla vurpor i världen! :öl :rock :rock

du har peee äm.. *s*

såklart! :öl :rock :crash :eek:

/z

Galne Dansken skrev:
Hit mä bilden här också :p

Jesperina
2´dra Assistent Cafeteria´n

det får urninja avgöra själv, o lägga upp ifall han känner för det. :word! (skulle vart 1 sekund snabbare så :tummenupp )
/z

kortstubina skrev:
Jag vet inte vad jag gjorde som var annorlunda mot andra måndagar men jag tackar å bockar för komplimangen!!!

Du dök upp och kämpade lika bra som ALLTID, TROTS att du anmält att du nog inte skulle orka denna måndag!

Du är vår Klippa, tack var dig har vi mätta och "vätskefyllda" rörkenåkare/tittare, och det vet vi ju vad det innebär för oss människor!? Jo, att vi har ett bättre humör och koncentrationsförmåga när vi inte lider av vätskebrist eller dålig blodsockernivå.

:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...