Rörken från Sthlm 26/7?

Ska också försöka ta mig dit om det inte ösregnar över Rörken, så någon som vet? Kommer nog inte iväg förrän 17.00 men glider förbi MCD väsby och kikar om någon står där.

OK, då tror inte jag det heller ;)
Jag ska in i stan en sväng och lämna en nyckel, sen åker jag mot Uppsala. Jag svänger förbi McD och kollar om nån står där, om inte så blåser jag på själv. Ingen behöver vänta om jag blir sen... I Uppsala mot Östhammar, ca 10 km, är det korrekt? Är det skyltat med något särskilt vid banan?

HansJ skrev:
Jag ska in i stan en sväng och lämna en nyckel, sen åker jag mot Uppsala. Jag svänger förbi McD och kollar om nån står där, om inte så blåser jag på själv. Ingen behöver vänta om jag blir sen... I Uppsala mot Östhammar, ca 10 km, är det korrekt? Är det skyltat med något särskilt vid banan?

Ja det är bara att följa E4 genom uppsala och svänga höger vid någon väg som jag inte kommer ihåg nummret på. Sen följer man den tills det står Gocartbana till vänster, och där får man köra grusväg en stund.

HansJ skrev:

Vi är där kl 16.45 om nån vill hänga med.

Vägen heter 288 som man tar in på från E4:an.
Sen står det "Motorstadion" till vänster efter någon mil och sedan är gokartbanan skyltad.

Regnade i stan, ösregnade på väg upp, dumglad som man är så åkte jag vidare. Stannade på macken innan Arlanda och tankade, ösregnade, frågade hur länge det ösregnat, "7 minuter"... Åkte vidare, ösregnade. Torkade faktiskt upp lite i Uppsala, men det var blött på bana så gott som hela tiden. Framåt 20.00 hade vi kört upp ett spår som började se torrt ut, men det började regna igen. Nyttigt och kul i varje fall, nu törs jag lita på mina nya sulor även på blött underlag :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT