Rörken 27 sep

lepik

Ny medlem
Gick med
19 May 2008
Hoj
GasGas EC 300 E
Tjabba!
Har rätt många bilder från röd grupp, några från blå. Självklart finns det en depåbild eller två på Anderberg också. :tummenupp
PM:a om ni vill ha någon bild i full upplösning.

Bilderna:http://picasaweb.google.se/Lepik001/Rorken27909?feat=directlink

1
dsc0091e.jpg

2
dsc0110g.jpg

3
dsc0159l.jpg

4
dsc0175ln.jpg

5
dsc0206e.jpg

6
dsc0338o.jpg

7
dsc0477s.jpg

Bilderna:http://picasaweb.google.se/Lepik001/Rorken27909?feat=directlink

Fina bilder! Mycket nyttigt att se hur "felplacerad" på hojen man egentligen är...Finns en del att rätta till nästa säsong :-)

Tackar!

fakk, måste man göra en mnrider och köpa en fläshig 848 för att hamna på bild :(
jag knäskrapar och min hoj är röd, fota mig!! :linslus

Eller så får man ha turen att åka i en annan grupp än fotografen.
Om jag inte misstar mig helt och hållet, hade han samma färg på västen som mig.

eisbaer skrev:
Jävligt stiligt. Sjuk skärpa.
Tack tack, det värmer! :)

fakk, måste man göra en mnrider och köpa en fläshig 848 för att hamna på bild :(
jag knäskrapar och min hoj är röd, fota mig!! :linslus

Hmm, fotade nästan bara i röda gruppen då jag själv körde i gul och inte ville behöva stressa mellan passen. Folket som köar runt banan fastnar ju inte heller så bra. När man inte hinner fota alla i kön fotar man ju det som sticker ut mest. :pannkyss

Tack tack, det värmer! :)

Hmm, fotade nästan bara i röda gruppen då jag själv körde i gul och inte ville behöva stressa mellan passen. Folket som köar runt banan fastnar ju inte heller så bra. När man inte hinner fota alla i kön fotar man ju det som sticker ut mest. :pannkyss

och jag som bytte till blå grupp bara för att hamna på bild (nu ljuger jag), men vad ska man ha en bmw till om den inte sticker ut?! :gnissla

och jag som bytte till blå grupp bara för att hamna på bild (nu ljuger jag), men vad ska man ha en bmw till om den inte sticker ut?! :gnissla

Haha, fotade blå grupp lite smått från depån i början av första passet. Så efter att du bytte upp dig fotade jag inte blått mer.
Vet när du bytte upp dig förresten för det var jag som tog din plats i gul grupp. :tummenupp

Ja, du verkade ju bara bli pissnödig på BMW:n efter Rörken, vi fick ju göra ett stopp på nästan 10 min:huvet innan Märsta:D:arsele Köp en Ducati med rätt:tummenupp framåtlutad sittställning så slipper du nästan pinka i skinnstället:D:D

Och Omega3, Duccen är inte till salu:)

lepik: tackar för bra bilder från säsongsavslutningen på Rörken:Bugar

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT