Rörken 2008 - den officiella tråden…

Lite OT här men.. har du ställt på hojen? (-:

Nää... :rolleyes: Kanske om några veckor beroende på eventuell besiktningstid, mm.

Idag kommer jag inte åka till Rörken och hälsa på då det verkar bli för trist väder för kortknäppning. Om 2, 3 eller 4 veckor dyker jag nog upp istället.

Foton från tjejdagen på rörken i söndags....

Hej...
Jag var på tjedagen på Rörken i söndags och det togs foton..... Vart kan man hitta dom?????

Last edited:
Det blev en bra körning trots "lite" regn i måndags. Vad tror ni om kommande måndag. Blir det en bra dag, verkar ju bli sol :)

Är det tokmycket folk på rörken på måndagar numera? Så att man vet när man skall vara där....

Beror på vädret.
Jag har inte varit där i sommar när det varit "tokmycket".
Kanske någon annan som har bättre svar.

Beror som sagt på vädret, förra måndagen med växlande regn och uppehåll var det inte fullt i någon grupp tror jag men måndagen innan då solen sken, var det väldigt få som kom efter kl. 17 som fick någon väst.:rolleyes: Så vi får väl se men jag gissar på att det blir mycket folk på måndag

Förra Måndagen var det lite mindre folk än vanligt, antar att många är borta på semester.
Men att vara där ca 1 timme i förväg rekommenderas..

Vad tror ni blir det någon snurr ikväll?
Ser lite halvtaskigt ut om man får tro SMHI, men dom brukar ju ha fel :D

Vad tror ni blir det någon snurr ikväll?
Ser lite halvtaskigt ut om man får tro SMHI, men dom brukar ju ha fel :D
Försöker du skrämma bort deltagare så du skall få banan för dig själv din fuling?! :D

Ikväll blir det bra ös.

Tack Frippe för lånet. Det var kul fast tyvärr kände jag av handleden direkt den här gången =(

Förra måndagen på din hoj var däremot kalas. Trots känningar, så var det inte värre än att jag kunde flina som tusan & tycka att det var riktigt kul. :tummenupp

Kikade runt efter lite bilder från gårdagens rundor på rörken men såg att dom senaste var från 07 och enbart någon enstaka från 08. Ja undrar om bilderna läggs upp på någon annan tråd eller så?

Grymt kul va de iaf :D

Det kanske blir Rörken för mig nästa måndag... :P
Om jag orkar efter tre dagar på Åsen... :P
Annars får det blir måndagen efter det då jag har startat min semester då... Hihi

Idag var det iallafall inte slagsmål om västarna :rolleyes:

(Kejsaren av Kina tycker inte om T...)

Fråga kolon.

Hur blir det nu i helgen med körning på Rörken? I september brukar det ju vara söndagar, men september börjar ju inte förrän på måndag. Vad gäller?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT