Rörken 2007 - den riktiga tråden

har sett andra köra med krashkåpor så de ska nog gå bra, de kör sep ut verkar de som sen är de slut.

de där med kk vet jag inte.

addeb skrev:
Är det OK att köra med krashkåpor på hojen så länge den är påställd, skattad, försäkrad osv?.
Japp
addeb skrev:
Är det körkortstvång? (Råkade bli av med det nydligen). :'(.
Ja, det är körkortstvång. Tyvärr får du alltså vänta till nästa år.
addeb skrev:
Hur länge planerar ni hålla öppet i år? (september eller oktober ut?).
September ut, så sista körningen är söndagen den 30:e sep

Tusan vad kallt det börjar bli. Vågar knappt tänka på hur det kommer att vara på söndagmorgon *burr*

Tog en kortare sväng i går, bara för att få lufta hojen för en gång skull. Kl var 17.30 & det var inte direkt skoj...vill jag påstå :(

Tusan vad kallt det börjar bli. Vågar knappt tänka på hur det kommer att vara på söndagmorgon *burr*

Tog en kortare sväng i går, bara för att få lufta hojen för en gång skull. Kl var 17.30 & det var inte direkt skoj...vill jag påstå :(

posör? ;)

3170131 Tusan vad kallt det börjar bli. Vågar knappt tänka på hur det kommer att vara på söndagmorgon *burr*

Var ju jätteskönt igår!
Klockan var halv sju när jag lämnade Bromma och åkte gamla vägen upp genom Sthlm, till Märsta och sen 255 hem till Uppsala. Mycket skön sväng. :)

Japp, i ca 30 min sen fick t.o.m det vara.

Kan vara att jag hunnit bli klen då de säkert var två veckor sedan jag hade tid att köra sist. Från massa plusgrader, till rått.....förutom mitt på dagen då solen varit riktigt skön. Tyvärr har man suttit fast bakom en skolbänk då.

Var ju jätteskönt igår!
Klockan var halv sju när jag lämnade Bromma och åkte gamla vägen upp genom Sthlm, till Märsta och sen 255 hem till Uppsala. Mycket skön sväng. :)

Som sagt. Då det var så länge sedan jag körde, att jag nog fick en köldchock.

Last edited:
Ta det lugnt på väg till Rörken idag. Det är bara strax över noll grader ännu och kan kanske vara förrädiskt i skogpartier.

Solen är på väg upp och det ser ut att bli en riktigt fin dag. *tar i trä*

Vi ses.

Ha så jävla kul idag!
Jag föredrog 2 dagars festande... hua... men jag vaknade i tid iaf:yoparty :D
Det e nog slutkört för resterande utav sässongen o livet less på skiten så nu blir det nog blocket=(

Har allerede fått abstinens då köring på Rörberg slutade för några veckor sedan..har ni köring på Rörken söndag 23.sept?...många som håller i?

Jo det är körning både den 23:e och den 30:e september på Rörken
Och den 29:e är det körning på Tuvängen.

Båda dessa banor ligger ju en bit längre söder över så snön har inte kommit än här :pannkyss

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP