Rörken 2007 - den riktiga tråden

Eftersom jag aldrig kom iväg undrar jag förstås: Var det torr racerbana?

Självklart. Lagom varmt och ingen direkt sol som bländade och torrt. Varm korv och starkt kaffe. Allt var perfekt. :)

Förutom då att det saknades några deltagare, fanns västar kvar i alla grupper. Var var du?

Självklart. Lagom varmt och ingen direkt sol som bländade och torrt. Varm korv och starkt kaffe. Allt var perfekt. :)

Förutom då att det saknades några deltagare, fanns västar kvar i alla grupper. Var var du?

Jaha, typiskt. Men i morse tittade jag ut på en regnvåt gata, kollade väderleksprognosen och, nja jag åkte och jobbade några timmar i stället. Men nästa söndag så!

Nu finns mina bilder på
http://www.pixbox.se/usr_show_id86586_page0_order1.html

Tänk vad skönt det är när man får lite tid över å hinner ikapp med lite av allt som ligger på hög...

Bilderna är tagna med 3megapixels upplösning och "kraftigt" förminskade (ca 1,5mbyte i originalstorlek) för att ta mindre plats. Om någon vill ha bilder i originalupplösning så pm:a mig med adress och vilka bilder så fixar jag det

just kommit hem från Djuksjukan Albano, in för sista passet ringde mor å berätta om att min vovve Baxter blitt biten i ögat, så de va järnet till Danderyd i sthlm efter dagens 4 "vinna hela skiten" pass ;)

Nu jäklars hoppas jag kunna vara med nästa söndag, med det börjar ju bli väldigt kallt i backen. Hur var det att köra idag?

Nu jäklars hoppas jag kunna vara med nästa söndag, med det börjar ju bli väldigt kallt i backen. Hur var det att köra idag?

kallt i backen? nä nu får du ge dig, de va den dåligaste ursäkten på länge :P

gick alldeles utmärkt å skrapa fotpinne :P

Nu finns mina bilder på
http://www.pixbox.se/usr_show_id86586_page0_order1.html

Tänk vad skönt det är när man får lite tid över å hinner ikapp med lite av allt som ligger på hög...

Bilderna är tagna med 3megapixels upplösning och "kraftigt" förminskade (ca 1,5mbyte i originalstorlek) för att ta mindre plats. Om någon vill ha bilder i originalupplösning så pm:a mig med adress och vilka bilder så fixar jag det

Tjusigt, jätteskoj med bilder! Creds till er som tar kort och lägger upp :tummenupp

Men ¤%¤%#"%#¤!!!! Jag ska ta o bombhota SMHI!
Det stod regn fram till 18 idag för uppsala...
Alltså vi skriver ju ändå 2007... hur jäkla svårt kan det vara att ge korrekta prognoser??!
Well, hoppas ni hade kul. Förhoppningsvis är vädret inte lika lurigt nästa helg o då är jag on site! :)

kallt i backen? nä nu får du ge dig, de va den dåligaste ursäkten på länge :P

gick alldeles utmärkt å skrapa fotpinne :P

Det var ingen ursäkt, bara ett konstaterande.

Min ursäkt denna gång var att jag vaknade i Sthlm, lite sliten från dagen före dagen efter. Utgång med ett gäng SH flickor kan göra vem som helst lite "trött" :)

Veckan innan dess var det samma visa, denna gång kräftfest med lite SheDevils flickor. Resultatet blev dock detsamma :rolleyes:

edit: det är inte pinnen du ska skrapa, men du kanske var ironisk ;)

Det var ingen ursäkt, bara ett konstaterande.

Min ursäkt denna gång var att jag vaknade i Sthlm, lite sliten från dagen före dagen efter. Utgång med ett gäng SH flickor kan göra vem som helst lite "trött" :)

Veckan innan dess var det samma visa, denna gång kräftfest med lite SheDevils flickor. Resultatet blev dock detsamma :rolleyes:

edit: det är inte pinnen du ska skrapa, men du kanske var ironisk ;)

de ba töntigt å skrapa knä går ju å åka fort ändå ;)

jo de är bara äkta SH ironi i mina inlägg vilket inte alla förstår.

VINNA HELA SKITEN!!

:rofl

Tack för den exellenta servicen med att lägga upp bilder Garfield :tummenupp
Alltid kul o jämföra när man kommer hem om det ser lika bra ut som det kändes...

Som alltid jättebra bilder. Kul med serien av bilder så att man kunde följa sig själv genom en kurva, grymt avslöjande:tummenupp :tummenupp

jag tänkte ta med mig kameran nästa söndag, (de va meningen att den skulle komma med igår med men glömdes i garaget. iaf filma rörlig bild genom några kurvor på rörken.

Lite små frågor som säkert finns besvarade i tråden redan men vem orkar plöja igenom alla sidor. ;p

Är det OK att köra med krashkåpor på hojen så länge den är påställd, skaddad, försäkrad osv?
Är det körkortstvång? (Råkade bli av med det nydligen). :'(
Hur länge planerar ni hålla öppet i år? (september eller oktober ut?)

Hoppas nämligen på att hinna med en tur där innan säsongen är slut för i år.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT