Rörken 2007 - den riktiga tråden

Ok, var ungefär som jag trodde ;)
Alltid kul att köra bana, ska bara försöka få hit hojjen asap! Verkar hända grejer på rörken ganska ofta!

Nån som såg hur det gick med Repsol Hondan efter marksyningen? Lät inge vidare kul...... :gnissla
Såg att den körde tillbaka sen men kåpknas eller?

Skoj att se sig själv på bild och inte behöva fota själv. Såg inte att det fanns någon som fotade se det blev en trevlig överraskning :tummenupp

Tack för en rolig måndag alla som var där.

Kom ihåg att måndagskörningarna flyttar till söndagar i september. Sprid det gärna vidare om ni har bekanta som brukar åka till rörken, vore ju tråkigt om någon åkte dit en septembermåndag och upptäcker att dom är en dag för sent ute...

Kom ihåg att måndagskörningarna flyttar till söndagar i september. Sprid det gärna vidare om ni har bekanta som brukar åka till rörken, vore ju tråkigt om någon åkte dit en septembermåndag och upptäcker att dom är en dag för sent ute...

...eller i riktigt god tid för västkön på söndagmorgon :tungan .

Jättetack för all hjälp med allt.
Jag o hoj hemma.
Bara sträckningar sa de att det var.
Så det är som vanligt använd skiten fast det gör ont.

Nix har aldig brutit något men attans så mycket stukat det finns:gnissla

Jättekram till er alla

Skönt å höra att det gick bra med dig.
Krya på dig

första söndags åkat är 2a september?
hur hittar man till Rörken?

Beror på vilken väg du kommer från, från Uppsala 288 mot Östhammar, sväng av vänster mot Hovgården (ca 1mil från Gränby?), vänster igen, följ grusvägen till den tar slut.

Beror på vilken väg du kommer från, från Uppsala 288 mot Östhammar, sväng av vänster mot Hovgården (ca 1mil från Gränby?), vänster igen, följ grusvägen till den tar slut.

kommer å komma från sthlm hållet kommer svänga ut på E4an vid Knivsta från Rimbo/Norrtälje hållet.

eller ska jag åka via Edsbro Alunda mot Uppsala?

nu vet jag vilken väg jag ska åka för att ta mig fram till området, är de skylltat när man närmar sig?

Sitter en skylt Hovgården, kan va lätt att missa, det är omkörningsförbud där du ska svänga in. Kan ju hjälpa lite...

Sitter en skylt Hovgården, kan va lätt att missa, det är omkörningsförbud där du ska svänga in. Kan ju hjälpa lite...

de borde räcka för att hitta rätt tackar å bockar tar nog med mig lill syrran också hon är fräsh med lappen å kan behöva banan lika mycke som mig :)

Nja.. följ grusvägen till du kommer till en "grindstuga" sen tar du vänster ner mot en stor grusparkering, och direkt höger. Sen följer du grusvägen tills den tar slut..

Det här kanske kan vara till hjälp? Du ska alltså åka till gocartbanan. :tummenupp

rorken.gif

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...