Rörken 2007 - den riktiga tråden

Du fick två kanonbra bilder på mig. Jag ser snabbare ut på bilderna än vad jag är i verkligheten, alltså perfekta bilder. :tummenupp

MVH Peter

Snygga bilder.:tummenupp
Alltid roligt att kolla in sig själv efter körningarna.:)

Tackar för en som vanligt trevlig Rörken måndag.

Nu var det genomgånget av "mina" bilder. Fotograf denna måndag som förra måndagen var "Alkemisten". Tycker att hennes bilder blir bättre för varje gång :tummenupp
Får snart sluta fota själv och koncentrera mig på körning :)
Om ni tittar noga bör ni kunna hitta fotografen bland bilderna, frågan är bara hur lyckas man fota sig själv :va

Länken..
http://www.pixbox.se/alb520600

Ha de gött alla..

Jag tänkte jobba med Ina i tjorran igen på måndag, så när ni kommer för att köpa lite fika.....presentera er gärna :)

// Ullis

Inga bilder på fåren????

Närå, bra jobbat med bilderna, men jag var med på fler i början av säsongen. Får väl köra fortare helt enkelt... :näsblod

Inga bilder på fåren????

Närå, bra jobbat med bilderna, men jag var med på fler i början av säsongen. Får väl köra fortare helt enkelt... :näsblod

Det är nog som du säger,men lägg till lite mer aphäng oxå :D
Jag har blivit kräsnare på vilka bilder som kommer upp, det är ju bara att skjuta ny bilder hela tiden och sedan slänga de som inte blir bra.
Men det går ju alltid att förhandla..:hihi

Hur långt är ett körpass och hur lång tid tar det att köra hela sträckan om man tar det lungt.?

Vad kul med alla bilder! Fler som jag inte sett förren nu. Det är måndag och klockan är nu 14:30. Snart dags att åka. Vi ses på Rörken!

Det är måndag och klockan är nu 14:30. Snart dags att åka. Vi ses på Rörken!

Usch ja... det börjar bli jobbigt att komma på nya ursäkter att gå tidigt från jobbet när det infaller varje måndag =/ Jag håller nog ut till 15.45 innan jag sticker...

bloody hell, jag har möten idag e.m så ingen rörken för mig:mad:

men nu har jag bokat in mig på några bandagar på både gelleråsen och sviestad!

:tummenupp

Usch ja... det börjar bli jobbigt att komma på nya ursäkter att gå tidigt från jobbet när det infaller varje måndag =/ Jag håller nog ut till 15.45 innan jag sticker...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti