Rörken 2007 - den riktiga tråden

Grattis Madde

Grattis Madde!
Måste kännas hur bra som helst att ha klarat teorin!! Har bara körkortstillståndet än så länge... och nytt skinnställ iofsig :). Läääääääääängtar efter lappen i plånboken och efter att få vara på hojen ute på vägarna!!
Det var jättekul att vara ut till Rörken i måndags! Att fota var också riktigt kul- har alltid gillat det. Å med ut på banan bakpå fick man å :) ...träffa trevligt folk :).

Hej och tack alla fotografer. Det var jättefina bilder.
JAg hoppas att väder och köer gör att man kan åka på måndag igen. Jag är så himla glad idag för i går kväll skrev jag min teori och klarade den. Nu är det bara och ta tag i körningen och försöka få uppkörning. Än en gång tack för att ni finns och orkar.
MaddeW

Man kan vara med i SMC Uppsala fast man bor i Stockholm... en förort till Uppsala.
Hur blir då kö-förfarandet?

För övrigt hoppas jag på sol-dis och torrt på måndag
Gå med i en klubb som har sin postadress i Uppsala-län.

Östra Aros är en sådan klubb t.ex.

Kommer det fortsättningsvis delas ut gröna västar till "de som inte fick rosa och orangea" ?

vad är väderprognosen hos uppsalaborna idag? hällregnade precis här nere i täby, så börjar tveka för ikväll...

vad är väderprognosen hos uppsalaborna idag? hällregnade precis här nere i täby, så börjar tveka för ikväll...

Vi har väldigt mycket väder och av alla sorter här. För en stund sedan hällde det ner från skyarna och nu är det ljusa moln, nyss kunde jag se en glimt av blå himmel.

Igår sa SMHI att det skulle regna hela eftermiddagen, i morse var det två präktiga solar mellan 12-18 och 18-24. Nu säger de halvklart... http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=5236 (med reservation för att de har ändrar sig igen).

Mitt regnställ brukar vara en garanti för att det blir sol och fint men inte ens det hjälper idag.

Blev du nåt klokare av detta?

Får se om man tar sig ner till rörken skulle vara kul att köra lite igen!
Men sedan har jag börjat spela moderat bandy så vi får se vad regeringen säger.... Om vad som är kvällens schema.
Kanske ses där annars får ni ha det så fint ikväll.

På Arlanda är vädret väldigt lovande
- Molnigt med sol, inget regn

vädret just nu är följande;

Tid: 15:13
Temperatur: 23°C
Vind: S 21 km/h
UV index: 3 Moderate
Luftfuktighet: 69%

Ser bra ut med andra ord på alla fronter.

tack för en apkul rörken körning igår! min andra gång och kommer troligtvis utveckla ett beroende av bankörning, så vi kommer ses flera gånger!

och ett stort tack till instruktörerna och de andra som jobbar där :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...