Rörken 2006

Status
Ej öppen för fler svar.
oj, jag hade glömt av helt att det är måndag idag. :)
va trevligt det blev helt plötsligt.

så är det när man har semester ;) see you out there.
/z
 
Sb skrev:
2311621 :gnissla

Eru inte klok? Jag tänker aldrig vara med i tidningen igen.
Vad är det du skriver?! Jag litade ju på dig idag. :lol

Nädu, idag skall fokus inte ligga på dig. Du kan lugnt komma.
 
typiskt alltså vädergudarna borde veta att det är rörken måndag.
nåja får hoppas att det blir en kort dusch.
 

Bifogat

  • radarNorSveFin_0607171600.png
    radarNorSveFin_0607171600.png
    74.3 KB · Visningar: 398
R.R.B skrev:
2311882 typiskt alltså vädergudarna borde veta att det är rörken måndag.
nåja får hoppas att det blir en kort dusch.

Det blev det. Regnet var över innan första passet satte igång.

Sälen skrev:
oj, jag hade glömt av helt att det är måndag idag.
va trevligt det blev helt plötsligt.

så är det när man har semester see you out there.

Vars gömde du dig nånstans, jag såg dig inte :7peta

Tack för idag alla instruktörer och arrangörer det var toppen!
 
ESbee skrev:
2312837
Vars gömde du dig nånstans, jag såg dig inte :7peta

Tack för idag alla instruktörer och arrangörer det var toppen!

Jodå, jag var där. men kom lite senare. fick prova LIndéns räcer o d var skitskoj.
Såg dig där iaf. :hej
/z
 
Phew! Äntligen klar med bilderna, älskar när det strular :argpådato

Nåja, mycket blandat resultat blev det.. skyller på den mycket varierande belysningen :tomten

Orange grupp fotat av frikie, så att man själv hamnar på nån bild oxå :banana



Ta mig till bilderna!
 

Bifogat

  • liten1.jpg
    liten1.jpg
    66.5 KB · Visningar: 80
  • liten2.jpg
    liten2.jpg
    52.9 KB · Visningar: 45
  • liten3.jpg
    liten3.jpg
    43.6 KB · Visningar: 44
Vilken förmån att ha en fotograf vid banan! :tummenupp (trots att det klart syns att jag kör med en eldgaffel i ryggen... :gnissla )

Ett extra tack till dig som besiktigade min hoj (jag vet inte vad du heter, varken IRL eller om du finns här) jag har kontaktat verkstaden och uppmärksammat dem på problemet. Så det fixar sig förhoppningsvis på fredag. Duktiga hökögon där! :Bugar
 
Ville bara tacka o buga för att jag fanns med på ett gäng fina bilder, roligt. Kan inte hjälpa att jag tycker att jag ser grymt cool ut. Peace Out
 
Repotage samt bilder I UNT idag 22/7 från Rörken 20060717

Ska tydligen finnas ett repotage från rörken den 17:e juli. Jag var själv där och lyckades tydligen hamna på en bild i tidningen (har jag hört, inte sett än)
pratade lite med damen som var där från UNT och det var främst de som hade fått sitt A-kort på köpet när de tog sitt mckort som de var ute efter att rapportera om. Hade sen helt glömt bort det när jag fick ett telefonsamtat idag om reportaget.

Länk till reportaget
7-22MC-utbildning.JPG


//Daniel
 
Last edited:
ReDan skrev:
2324334 roligt roligt! Någon som kan scanna in repotaget?

Ähh, reportaget fanns i nätupplagan oxå.

Dock så lyckades undertecknad hamna på bilden på förstasidan när man knäskrapar i 180-vänster. Bilden tagen från yttern, men om man tittar lite nogrannare så ser man att det gnistrar lite om min knäpuck :Rockbanan
 
sandstream skrev:
2328457 Jag vill också se reportaget som det såg ut i tidningen.
Sponsrar ju verksamheten och gratisreklam i tidningen ger mig onekligen bättre chans att kunna vara med och sponsra även i framtiden:)

Lite bilder från igår: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=129076
(Ja, Joel gnistrar där också:D )

Får väl scanna in det när jag orkar då.

Angående gnistradet så posörskrapar man juh alltid! :hihi
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top