??
KUL att Polisen har tid att kolla efter miniskyltar men fullständigt skiter i att det står 20-30st fulla fjortisar på lastbilsflak och skriker/super när det är skolavslutning......
(hoppas att ni förstår min ironi) klart att man ska ha kul när man slutar skolan
RR_Jonas skrev:2232249Vad slog de ner på då? Jag stannade och fick inga böter, de kollade inte körkortet heller. Det enda han kollade var iaf jag hade en miniskyltm vilket jag inte har. Så det var bara att åka.
KUL att Polisen har tid att kolla efter miniskyltar men fullständigt skiter i att det står 20-30st fulla fjortisar på lastbilsflak och skriker/super när det är skolavslutning......
(hoppas att ni förstår min ironi) klart att man ska ha kul när man slutar skolan

) hade skällt på dem ifjol när de var på Rörken och satte dit en del för nummerplåtar. Han (polisen) höll med om att det nog var lite dumt gjort av dem den gången. Och jag höll med honom om det och menade att det förtar ju lite av syftet med det vi håller på med på Rörken. Vi vill ju att *alla* kommer till Rörken!
på Valhallavägen i sthlm och att jag åkte på flygande den 13:e så är det nog tyvärr attinse att jag kanske måste byta till skylt av pingisbordsstorlek , ett tag iallafall...
) vad är det gjort i för program?

"girls from germany" .. vafan.. det där skulle jag nog läst innan jag öppnade länken här på jobbet..