Rörken 2006

Status
Ej öppen för fler svar.
ReDan skrev:
2230579 Man kan ju börja undra när kiosken ska börja sälja mjukglass ; )
Hade passat bra ikväll :D
Hasse L skrev:
2230592 Jo det finns bilder Sandstream fotade, jag vet inte var han la bilderna men
jag såg bilderna samma kväll på nya inlägg på förstasidan.
Sök på "Rörken" som trådrubrik i Filmer/Bilder-forumet så ska den (och ett par till) poppa upp.
TinaTjejen skrev:
2230748 Örk.. vilken värme...
Behövs nog inget underställ idag inte....
Kör du "kommando" så gör jag också det :lol
 
Bilder

Lite bilder från en het dag...
 

Bifogat

  • rork0061.JPG
    rork0061.JPG
    141.1 KB · Visningar: 56
  • rork0066.JPG
    rork0066.JPG
    140.1 KB · Visningar: 60
  • rork0068.JPG
    rork0068.JPG
    141.4 KB · Visningar: 60
Plis vid rörken

nu stod polisen o tog flygande på hojar vid rörken, dem passade tyvärr även på att klocka bilister ute vid vägen. 1600 kr fattigare nu iaf. :mad: :huvet
 
Några blev hyfsade... men det mesta är suddigt, ni är ju för f-n inte still. :D
 

Bifogat

  • rork0069.JPG
    rork0069.JPG
    134.3 KB · Visningar: 62
  • rork0073.JPG
    rork0073.JPG
    137.9 KB · Visningar: 74
  • rork0076.JPG
    rork0076.JPG
    140.9 KB · Visningar: 62
Kawa_RR skrev:
2232178 nu stod polisen o tog flygande på hojar vid rörken, dem passade tyvärr även på att klocka bilister ute vid vägen. 1600 kr fattigare nu iaf. :mad: :huvet

1600 kr! Illa :(

Får väl vara glad över att jag bara fick två 2x och inget mer.
 
Tur att man åkte hem tidigare!

Dock så hörde jag ett gäng poliser med sirenerna på senare på kvällen!

Någon som inte gillade böter:) ?
 
Vad slog de ner på då? Jag stannade och fick inga böter, de kollade inte körkortet heller. Det enda han kollade var iaf jag hade en miniskyltm vilket jag inte har. Så det var bara att åka.
 
RR_Jonas skrev:
2232175 Tjusiga bilder... hoppas att det inte var någon som åkte dit i kontrollen utanför.
För mig kollade de bara körkort. Lyckligtvis hade de inte mätt hur fort man körde på grusvägen...
 
ReDan skrev:
2232190 Tur att man åkte hem tidigare!

Dock så hörde jag ett gäng poliser med sirenerna på senare på kvällen!

Någon som inte gillade böter:) ?

Haha, tur att de var och kollade er och inte oss.. ;)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top