Rörken 2006

Status
Ej öppen för fler svar.
krya på dig Ullis så att vi syns i morgon å förhoppningsvis blir vi ett härligt gäng tjejer där :yoparty

Yasha: hmm vaddå snuskig...jagt har väl aldrig! HMM
Men nu när jag läste igenom förstår jag hur man kan tolka det... :tummenupp

kortstubina skrev:
2194005 Nix jag lovar att test rycka i alla hår som ser ut att sitta på det manliga könet ;)

Jisses Ina, vad ska Peter säga :) Alla hår.....kan kanske bli svårt när de flesta har sparkdräkt på sej. Men med de tre berömda V:na så går det nog...vilja, våld & vaselin :tummenupp

Ullis skrev:
2194529 Jisses Ina, vad ska Peter säga :) Alla hår.....kan kanske bli svårt när de flesta har sparkdräkt på sej. Men med de tre berömda V:na så går det nog...vilja, våld & vaselin :tummenupp
Nu vet ni varför jag ser ut som jag gör på skallen, dom har fel dom som tror att jag tjuvrökt under en köksfläkt :eek:

Ullis skrev:
hur ska du bli frisk om du sitter uppe till 3 på nätterna ? :3freak

krya sig iaf. :)
hoppas det blir ett par :tuttar på rörken o alla slipper gnugga asfalt.
/z - over and out..

Hallå!

När jag var på Rörken senast den 8/5 så var det nån instruktör som pratade om körning på gokart banan i Gävle/Valbo. Nån här som vet nått mera om det?

Vi fåt håll tummarna för att solguden gillar oss imogon :)

nilzz skrev:
2194986 Hallå!

När jag var på Rörken senast den 8/5 så var det nån instruktör som pratade om körning på gokart banan i Gävle/Valbo. Nån här som vet nått mera om det?

Vi fåt håll tummarna för att solguden gillar oss imogon :)
Jag vet lite om dem körningarna skulle ha varit instruktör där om jag e smällt.
Men nu har jag ny moppe men hinner ej få ihop den te imörra=(
Pma om du vill ha lite info

Nu finns bilder från dagens aktiviteter i galleriet på Öamck's hemsida.

Snygga bilder som vanligt JBG. :tummenupp

Last edited:
Tjenare gott folk sitter i stockholm och e eventuellt påväg upp till rörken kollade på smhi hemsida och där ser det ut som regn, ni som bor i närheten av rörken hur ser det ut nu?/ Danne

Danne777 skrev:
2197876 Tjenare gott folk sitter i stockholm och e eventuellt påväg upp till rörken kollade på smhi hemsida och där ser det ut som regn, ni som bor i närheten av rörken hur ser det ut nu?/ Danne

Har haglat och regnat en hel del under dagen, men det har avtagit eftersom och nu skymtar jag faktiskt en liten bit blå himmel lite norrut :tummenupp
Så det är bara att hoppas på det bästa.

Jezqio skrev:
2197903 Har haglat och regnat en hel del under dagen, men det har avtagit eftersom och nu skymtar jag faktiskt en liten bit blå himmel lite norrut :tummenupp
Så det är bara att hoppas på det bästa.
Okej :confused: Här har d sett fint ut till nu hmm mörka måln, tacksam om någon i närheten av rörken kan ge mig lite mer väder info runt 16 snåret/Danne

Danne777 skrev:
2197974 Okej :confused: Här har d sett fint ut till nu hmm mörka måln, tacksam om någon i närheten av rörken kan ge mig lite mer väder info runt 16 snåret/Danne

Är på fel sida uppsala men här är det iallafall blå himmel. Verkar dock vara jävligt väder mellan uppsala o sthlm.

Sista fråga om info om vädret i u-sala innan jag bestämmer mig hur ser det ut nu? tack för all hjälp/Danne

Verkar vara mörka moln på igång :(

Danne777 skrev:
2198095 Sista fråga om info om vädret i u-sala innan jag bestämmer mig hur ser det ut nu? tack för all hjälp/Danne

Uppehåll för tillfället iaf, molnigt med några få bitar blå himmel.
Ta med regnställ i vilket fall som helst :hihi

Zator skrev:
2198115 Verkar vara mörka moln på igång :(

jo.. hoppas dom passerar snabbt...

Status
Ej öppen för fler svar.
Back