rörken 2005!

kortstubina skrev:
Najs! :tummenupp
Gissar att priset för att få synas på västarna var mindre än vad en annons i den storleken kostar på motorbilagans förstasida :)

Det ser, som vanligt den här säsongen, ut att bli blött i Uppsala på måndagen :(
Men om gud vill och byxorna håller så kanske regnområdet på SMHIs radar missar precis (ny bild kommer upp 16:15).

men då.. jag kan inte se artikeln :4skrika

Idag ska jag premiärRörka :banana för iår.
Är det någon tidigare start på teorin innan 18, elelr är det 18 som gäller denna måndag?

Gixxer Rolle skrev:
Hur ser det ut i Uppsala, är det blött på vägarna?
Nej inte en droppe har fallit under dagen, inte en mil norr om Uppsala iaf.
Det kommer en del gråa moln från syd-ost, men dom kanske inte tänker släppa ifån sig något :va

Last edited:
Gixxer Rolle skrev:
Hur ser det ut i Uppsala, är det blött på vägarna?

Nej, snustorrt än så länge och hyfsat varmt i luften. Enligt väderbilder så är det regn-områden på väg, men om de verkligen hinner fram under kvällen är okänt :)

Radarn visar att regnet är på väg men som TomK skrev är det osäkert när det kommer fram.
Jag tror vi kan köra minst 1-2 timmar utan regn iaf.

Här, i norra Stockholm, skiner solen iaf :)

Hoppas att vädergudarna var nådiga mot er tappra själar som var på rörken i kväll, samt att ingen fick äta gräs eller asfalt.

Själv står jag fortfarande på jobbet (har varit här sedan 08.00) och det verkar som vi blir kvar ett tag till...... :huvet

n'Lasse skrev:
...och hos mig så står hojen med trasig kedja... :gnissla

Hur ofta får jag blabra om att ha kardan :D
Och nu är jag klar med allt jäffla admin-smc-jobb, och hur i helsike ska jag nå till rörken och köra... :fatta!

Min grupp hann med två torra pass innan det började regna.
En herre med någon offroadliknande BMW klotade och gjorde illa handen lite.

Bilder från kvällen kommer inom kort.

BTW: Jäklar vad bra K5:an gick på banan :D

Håller med föregående "skrivare"....KUL :)

By the way så var den en kvinna som kom till BB och då frågar sköterskan om slemproppen har gått? Nej han är bara ute och parkerar bilen. :rofl

Last edited:
n'Lasse skrev:
Den gick inte sönder. Det var jag som klantade till det när jag skulle nita kedjelåset!
:huvet

Tror det är lättare att byta kedja än kardan iaf... :tungan

Sant men det är rätt många kedjebyten på kardanbyten, i mitt fall tror jag att att byter hoj innan det blir dax för kardanbyte. :)

Må solen skina nästa måndag!

TinaTjejen skrev:
Å jag var iiinte aalls avundsjuk på all som hade kul utan att det kom en endaste regndroppe :)

Det VAR skitkul!! Har dock inte hoppat ner i badkaret med stället på ännu.. tar det när det blivit lite varmare istället ;)

Nästa vecka kör du väl?? :7peta

Back