Rörken 2003 - the movie..

ReDan skrev:
sälens lina får arbeta för högtryck, 6k kommer jag upp i af : )

inte så konstigt.. har ju 70-80kb/s upp.. så är det 10 st som laddar sä blir det 8 var lixom.. och det lär vara MINST 10st som laddar.. Blöö jag vill ha bbb NU.

men hoppas att ni får hem filmen snart!!
beklagar den dåliga bandbredden..
/z
 
Bara 15 MB?

Tjena grabbar och Tina så klart!!!
Jag får bara ner 15 mb av filmen, är ni säkra på att länken är rätt :va ? Eller har jag trassel på linan kanske.. :brinnerup

:gråta Jocke
 
Iceman1975 skrev:
Går inte att ladda ner.. :6surkart :gråta

//Lännström

iceman: man måste ju såklart bo i u-a för att komma åt den :fatta! ... :kocko :dummer *asg* :rofl

servern har inte kraschat än iaf.. :tungan
inte går det fort inte..

ugluk:
kan du skicka filen även till nalken direkt ?
så kan han kanske dela ut den temporärt ?

/z
 
Last edited:
URRJocke skrev:
Tjena grabbar och Tina så klart!!!
Jag får bara ner 15 mb av filmen, är ni säkra på att länken är rätt :va ? Eller har jag trassel på linan kanske.. :brinnerup

:gråta Jocke

Hehe.. hej Jocke :hihi ,
de va ett tag sedan :(

Ja.. jag tänker inte ens FÖRSÖKA ladda hem filmen, med det här fjuttmodemet tar de ju 2 dagar säkert, minst... får fråga mannen som förfogar över de breda banden istället...
 
URRJocke skrev:
Tjena grabbar och Tina så klart!!!
Jag får bara ner 15 mb av filmen, är ni säkra på att länken är rätt :va ? Eller har jag trassel på linan kanske.. :brinnerup

:gråta Jocke

fan e du uppe o hoppar jocke.. det var inte igår inte.. ;) :hej
länken är rätt, det är den.

/z
 
Ugluk har varit och levererat en kopia till mig här på jobbet nu. Givetvis kunde jag inte låta bli att tjyvkika lite, och det jag sett hittils är suveränt producerat!

Fem tummar upp alltså!
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 
Ugluk, fy fan så bra! Tusen såna här: :bow

Men jävlar i skogen vad jag saknar sommaren och att köra hoj nu efter det där. Som porr för en munk liksom...
Btw, ni kan tanka från mig också på DC på sporthojshubben (antar att det är ok för dig Ugluk, säg till annars).
 
Vilken kanonfilm! :tummenupp

Varför är det såååå långt kvar till våren...?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top